اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های استان اصفهان:

سیاست اصلی دولت ترویج کتابخوانی الکترونیکی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های استان اصفهان گفت: سیاست اصلی دولت ترویج به سوی اجرای فرهنگ کتابخوانی به صورت الکترونیکی است.

سیاست اصلی دولت ترویج کتابخوانی الکترونیکی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، غلامرضا یاوری ظهر امروز در جلسه انجمن و کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید در شهرستان مبارکه اظهار کرد: در کل استان یک هزار و 500 نفر در قالب مطالعه‌های مفید تصمیم‌گیری می‌کنند که بیشتر این افراد مسئولان عضو انجمن‌ها به شمار می‌روند.

وی افزود: در شهرستان‌ها تمامی کتابخانه‌ها باید با مجوز مورد نیاز از انجمن کتابخانه‌های شهرستان باشد و دریافت این مجوز‌ها سبب می‌شود که آمار دقیقی از کتابخانه‌های موجود در سطح شهرستان به دست آید و نیز خدمات‌رسانی به آنها بهتر انجام شود.

مدیرکل کتابخانه‌های استان اصفهان گفت: درصدد هستیم که سهمیه سه نیروی مناسب در راستای کار در کتابخانه‌های سطح شهرستان را دریافت کنیم.

وی ادامه داد: خرسندم که در شهرستان مبارکه بخشی از فعالیت نهادهای دولتی در این شهرستان کمک به فرهنگ کتاب‌خوانی و اجرای این فرهنگ در روستاها نیز هست که این امر حاکی از توجه مسئولان به فرهنگ مطالعه در این شهرستان است.

یاوری افزود: یکی از راهکارهای بسیار خوب در سطح استان تشکیل نهضت مطالعه مفید است که به خوبی در این شهرستان شاهد عملی‌شدن مصوبات و طرح‌های این نهضت هستیم که حاکی از تعامل خوب مسئولان این شهرستان است.

وی در پایان از الکترونیکی شدن کارت اعضای کتابخانه‌ها در کشور خبر داد و افزود: با تدابیر اندیشیده شده درصدد هستیم که با الکترونیکی شدن این کارت‌ها تمامی اعضای کتابخانه‌ها بتوانند در سطح کشور از مزایای کتابخانه‌های عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول