اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سمنان:

خرید نشریات در ادارات سمنان همچنان استمرار داشته باشد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی- امنیتی استاندار سمنان در نامه‏ای از فعالیت‏ها و اقدامات خبرنگاران و اصحاب مطبوعات و رسانه‏های گروهی سمنان حمایت و تاکید کرد: خرید نشریات در ادارات این استان باید همچنان استمرار داشته باشد.

خرید نشریات در ادارات سمنان همچنان استمرار داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، علی‏رضا خلخالی معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان در این نامه از فرمانداران، مدیران و شهرداران استان سمنان خواسته است تا از نشریات مختلف حمایت لازم را به عمل آورند.

رئیس شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان در این نامه افزوده است: در عصر ارتباطات و اطلاعات، نقش مطبوعات و رسانه‏های گروهی در آگاهی رساندن به آحاد مردم بی‏بدیل و تاثیرگذار است و خبرنگاران عامل حضور بالنده و اثربخش مردم در صحنه‏های سرنوشت‏ساز، رشد و توسعه جامعه اسلامی هستند.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: اصحاب مطبوعات در عرصه اطلاع‏رسانی از یک طرف انعکاس‏دهنده خواسته‏ها، نظرات و انتقادات جامعه هستند و از طرف دیگر با انتشار اقدامات، فعالیت‏ها و خدمات دستگاه‏ها، سازمان‏ها و نهادهای مختلف موجب نشاط و امید بیشتر، جلب مشارکت‏های عمومی و پویایی نظام اداری می‏شوند.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار سمنان در این نامه افزوده است: از آنجا که تعدادی از دستگاه‏ها به منظور صرفه‏جویی در هزینه‏ها از خرید نشریات استانی و کشوری خودداری می‏کنند، ضرورت دارد در راستای بهره‏گیری از خواسته‏ها و انتظارات مردم و حمایت بیشتر از مطبوعات، خرید نشریات به ویژه نشریات استانی همچنان استمرار داشته باشد تا با همکاری و تعامل مناسب، گام‏های بهتری در عرصه اطلاع‏رسانی در استان سمنان برداشته شود.

همچنین دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان گفت: یکی از رسالت‏های شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان، حمایت از فعالیت‏ها و اقدامات خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه‏های گروهی و حل مسائل و مشکلات آنان است.

ایرج کارخایی گفت: با توجه به نقش تأثیرگذار مطبوعات و رسانه‏ها در آگاهی رساندن و اطلاع‏رسانی به مردم و نیاز حضور آنان در بخش‏های مختلف جامعه به ویژه وجود مطبوعات مکتوب استانی و کشوری، معاون سیاسی- امنیتی استاندار سمنان در این نامه بر همکاری مسئولان با خبرنگاران و مطبوعات تاکید کرده است.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول