اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت:

دستگیری باند سارقان حرفه‌ای خودرو با 200 فقره سرقت در پاکدشت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت، باند حرفه‌ای سارقان خودرو و محتویات داخل خودرو دستگیر شدند و به 200 فقره سرقت اعتراف کردند.

دستگیری باند سارقان حرفه‌ای خودرو با 200 فقره سرقت در پاکدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام چندین فقره سرقت خودروی‌های سواری و محتویات داخل خودرو به پلیس آگاهی، پیگیری موضوع به ماموران مبارزه با سرقت آن پلیس محول شد.

جمال نیک‌جو افزود: با حضور مأموران در محل آخرین سرقت خودرو مشخص شد، چهره یکی از سارقان توسط دوربین مدار بسته یکی از مغازه‌ها ضبط شده است که پس از مدتی کار اطلاعاتی و بازبینی دوربین سه نفر از سارقان حرفه‌ای به نام‌های «محمود ـ د، محمد ـ ت و کاوه ـ ن» معروف به ریزه شناسایی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم ردیف سوم با قرار وثیقه از پایگاه 6 و 7 پلیس آگاهی تهران بزرگ آزاد و تحت تعقیب پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان نیز قرار داشت، تصریح کرد: ماموران در نهایت در اقدامی غافلگیرانه سارقان را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهمان در جریان بازجویی‌ها ابتدا منکر هرگونه سرقتی شدند اما پس از مشاهده شواهد و مدارک، چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشته و به 200 فقره سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو و غیره اعتراف کردند که در ادامه مشخص شد، 15 فقره از سرقت‌ها در شهرستان پاکدشت رخ داده است.

سارقان دستگیر شده با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول