اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خانه عکس حوزه هنری اصفهان خبر داد

برگزاری نخستین نمایشگاه عکس غارهای ایران

خبرگزاری فارس: مدیر خانه عکس حوزه هنری اصفهان از برگزاری نخستین نمایشگاه عکس غارهای ایران در نقش‌خانه حوزه هنری اصفهان خبر داد.

برگزاری نخستین نمایشگاه عکس غارهای ایران

فرزان معظم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: این نمایشگاه شامل 60 قطعه عکس رنگی در ابعاد 70×50 از استان‌های اصفهان، تهران، خراسان، آذربایجان‌شرقی، زنجان، فارس و مازندران و حاصل کار نخستین جشنواره مسابقه عکاسی غارهای ایران است.

وی افزود: نمایشگاه عکس غارهای ایران با هدف تولید آثار فاخر هنری و شناساندن شگفتی‌های آفرینش و محیط زیست، حساس نمودن افکار عمومی به حفاظت منابع آبی، توجه مسئولان به حمایت از غارها و فرهنگ غارنوردی و همچنین ایجاد دید ملی نسبت به غارنوردی و حفاظت نسبت به غارها برگزار می‌شود.

مدیر خانه عکس حوزه هنری استان اصفهان تاکید کرد: در این نمایشگاه عکس‌هایی از غارهای مختلف مانند غار نخجیر دلیجان، میرزا در کرمان، پریان میمه، اسک آمل، کتله خور زنجان که از جمله زیباترین غارهای ایران هستند، ارائه شده است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با همکاری سازمان میراث ‌فرهنگی، شرکت پلی‌اکریل، انجمن غارنوردان و غارشناسان ایرانیان برگزار می‌شود و اختتامیه آن نیز با اهدای جوایز به عکاسان برتر نخستین مسابقه عکاسی غارهای ایران همراه است.

به گزارش فارس نمایشگاه عکس غارهای ایران در ساعت 17 بعد از ظهر روز پنج‌شنبه 11 آبانماه در نقشخانه حوزه هنری افتتاح می‌شود و تا روز 21 آبانماه در این مکان برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

همچنین اختتامیه این نمایشگاه در ساعت 16 بعدازظهر روز یکشنبه 21 آبانماه در مجتمع فرهنگی هنری سوره اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول