اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام شهرستان جم

پرداخت بیش از یک‌میلیارد ریال زکات توسط مردم شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم گفت: مردم خیر شهرستان جم بیش از یک میلیارد ریال زکات خود را برای توزیع بین نیازمندان به کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم تحویل دادند.

پرداخت بیش از یک‌میلیارد ریال زکات توسط مردم شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم مسلم انیژپور شامگاه چهارشنبه در نشست مسئولان جم اظهار داشت: حمایت از اقشار ضعیف و کم‌درآمد از اولویت‌های اساسی کمیته امداد است و در چند سال اخیر در این مسیر تلاش‌های زیادی انجام شده است.

وی افزود: مردم جم همواره در حمایت از ایتام و مستمندان پیشقدم بوده‌اند و شاهد همکاری مناسب خیران با کمیته امداد هستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم از پرداخت بیش از یک میلیارد ریال زکات توسط مردم شهرستان جم خبر داد و خاطر نشان کرد: مردم خیر شهرستان جم بیش از یک میلیارد ریال زکات خود را برای توزیع بین نیازمندان به کمیته امداد امام خمینی شهرستان جم تحویل دادند.

انیژپور تصریح کرد: عمده زکات مردم خرما است که با توجه به تبلیغات مناسب، فرهنگ‌سازی و ترویج زکات، پرداخت زکات مورد استقبال مردم قرار گرفته و انتظار می‌رود در آینده پرداخت زکات رشد قابل قبولی داشته باشد.

وی با بیان اینکه پرداخت زکات در جامعه اسلامی مورد تاکید بوده و باعث زدودن فقر و توسعه و آبادانی می‌شود گفت: زکات نقش مهمی در فقرزدایی جامعه دارد.

این مسئول اظهار داشت: پرداخت زکات بهانه‌ای است برای زدودن مال و اندوخته‌های مادی زندگی انسان از آلودگی‌های اجتماعی که پرداخت آن علاوه بر ایجاد آرامش فردی در رفع نیازهای برخی اقشار جامعه نیز مؤثر خواهد بود.

انیژپور یادآور شد: زکات علاوه بر کمک به نیازمندان موجب ساخت و احداث طرح‌های عام‌المنفعه در شهر و روستای افراد پرداخت کننده زکات نیز می‌شود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول