اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار بوشهر

پارک غدیر گناوه افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر، امام جمعه و فرماندار و شماری از مسئولان و مردم گناوه پارک غدیر گناوه افتتاح شد.

پارک غدیر گناوه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه امام جمعه گناوه صبح امروز در این مراسم ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: چون در ایام دهه امامت و ولایت قرار داریم ما این پارک را به نام پارک غدیر نامگذاری کردیم که این هدیه ناچیزی به شهروندان عزیز گناوه در آستانه این عید بزرگ است.

حجت‌الاسلام سید عبدالهادی رکنی‌حسینی خاطر نشان کرد: امروز اینجاییم تا پروژه‌ای مهم یکی از شاهکارهای عمرانی و فضایی بسیار زیبا را به دست توانمند همه مسئولان به ویژه شهردار و شورای شهر و مهندس گرگی‌پور که مجری این پروژه بوده‌اند و زحمات فراوانی را در این راستا کشیده‌اند، افتتاح کنیم.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های معاون برنامه و بودجه استانداری در راستای عمران و توسعه گناوه افزود: امیدواریم ایشان که عنایت ویژه‌ای کرده و طرح‌هایی که در دست احداث است، از جمله همین سه هکتار ادامه این پارک که امروز دو هکتار آن به بهره‌برداری رسید، را با جذب به موقع اعتبارات هر چه سریع‌تر به پایان برسانند.

امام جمعه گناوه افزود: فضای شهر ما به شکل محسوس و ملموسی دستخوش تغییر شده و شما این را به عینه مشاهده می‌کنید و این تنها در سایه همت همه مسئولان استان به‌ویژه استاندار و معاونان و فرماندار و شهردار گناوه امکان‌پذیر شده است و امیدواریم که همیشه شاهد افتتاح پرو‍ژه‌ها از جمله پارک‌ها در شهرمان باشیم.

معاون فرهنگی هنری شهرداری بندر گناوه هم در این آئین گفت: با حمایت امام جمعه و فرماندار توانسته‌ایم پارک غدیر که یکی از فازهای سه گانه پارک خور گناوه است را در دهه ولایت و امامت افتتاح کنیم، فاز اول پارک خور در سال‌های گذشته از اسکله صیادی تا بازار ماهی‌فروشان به بهره‌برداری رسیده بود.

روح‌الله ملک‌زاده اظهار داشت: امروز فاز دو این پارک را که با نام غدیر نامگذاری شده افتتاح می‌کنیم و فاز سوم پارک خور هم‌اکنون بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: پارک غدیر با اعتباری بالغ بر 19 میلیارد ریال تخصیص کامل داشته که پیمانکار این پروژه توانسته تا به حال 8 میلیارد و 500 میلیون ریال را از این اعتبارات هزینه کند.

ملک‌زاده گفت: مساحت پارک غدیر در حدود دو هکتار است و فاز سوم آن در حدود 30 هزار متر مربع است که امیدواریم بتوانیم تا سال آینده این پارک را هم افتتاح کنیم.

ملک‌زاده در ادامه افزود: کل زمان اجرای این پروژه حدود 18 ماه به طول انجامید که لازم است از پیمانکار پروژه مهندس گرگی‌پور برای تحویل پروژه زودتر از موعد مقرر تشکر کنم.

وی در پایان گفت: این پروژه تنها با حمایت مالی و معنوی مجموعه استانداری و فرمانداری گناوه و امام جمعه و مردم عزیز گناوه که مشکلات طرح را تحمل کردند، به بهره‌برداری رسید و جا دارد که در اینجا از همه مسئولان عزیز و مردم مهربان گناوه تشکر کنم.

* پارک آلونش گناوه افتتاح شد

امروز همچنین با حضور معاون استاندار و مسئولان شهرستان گناوه با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال پارک آلنوش گناوه به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم معاون فرهنگی هنری شهرداری گناوه گفت: این پارک در ابعاد 10 هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال از منابع داخلی شهرداری به بهره‌برداری رسید.

روح‌الله ملک‌زاده بیان داشت: این پروژه در کنار ساحل گناوه محل تجمع بیشترین حجم گردشگر است.

وی گفت: در این فضا آبنما، فضای سبز، درختکاری، دوش‌های ساحلی به شکل موجودات دریایی، آبخوری و سرویس بهداشتی وجود دارد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول