اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  سایر حوزه ها

استقرار منافقین در یونان در برابر کمک‌های مالی به این کشور

خبرگزاری فارس: اتحادیه اروپا به نخست‌وزیر یونان پیشنهاد داده تا در مقابل پذیرش استقرار عناصر گروهک منافقین، از کمک‌های مالی این اتحادیه استفاده کند.

استقرار منافقین در یونان در برابر کمک‌های مالی به این کشور

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی «هابیلیان»، یک روزنامه یونانی در خبری اعلام کرد که اتحادیه اروپا به دولت «آنتونیو ساماراس» نخست‌وزیر این کشور پیشنهاد داده تا در مقابل پذیرش استقرار عناصر گروهک منافقین، از کمک‌های مالی این اتحادیه استفاده کند.

روزنامه یونانی «ریزو سباستس» وابسته به حزب کمونیست یونان با درج این خبر نوشت: آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان این پیشنهاد را در سفر ماه گذشته خود به آتن به اطلاع مقامات یونانی رسانده است.

مرکل به یونانی‌ها گفته آمریکایی‌ها به او اطلاع داده‌اند در صورت موافقت آتن با این درخواست، در تقدیم کمک‌های مالی به یونان همراهی خواهد کرد.

نخست وزیر یونان تاکنون پاسخی به این درخواست نداده است.

بحران اقتصادی در اروپا تأثیر بسیار بدی بر اقتصاد یونان گذاشته است به گونه‌ای که چندی پیش این کشور را به مرز اعلام ورشکستگی کشاند. به نظر می‌رسد پیشنهاد استقرار منافقین در خاک یونان سوء استفاده از وضعیت بغرنج اقتصادی این کشور بحران زده اروپایی برای پذیرش همه گونه درخواست از جمله پذیرفتن یک گروه تروریستی در این کشور باشد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول