اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

کتاب و کتابخوانی نیاز مبرم مردم است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: کتاب و کتابخوانی نیاز مبرم مردم است.

کتاب و کتابخوانی نیاز مبرم مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، نورالدین رفیعی پیش از ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان با اشاره به جایگاه کتاب و کتابخوانی، بر لزوم رشد و گسترش کتاب و کتابخوانی در شهرستان خرم‌دره تاکید کرد.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر گسترش کتابخانه در شهرستان ابهر از رشد چشمگیری برخوردار بوده است، گفت: این مهم عزم مردم خیر این شهرستان را در مساعدت و ساخت کتابخانه‌ها نشان می‌دهد.

فرماندار شهرستان ابهر اضافه کرد افزود: خوشبختانه با قرارگرفتن جامعه در عصر انفجار اطلاعات، همچنان کتاب جایگاه شاخص خود را حفظ کرده است و همچنان مردم کتاب را به عنوان یاری مهربان دوست می‌دارند.

وی با اشاره به رویکرد فرهنگی دولت دهم بیان داشت: دولت دهم همچون دولت نهم توجه ویژه‌ای به توسعه کتابخانه‌ها در جامعه دارد و تمام تلاش خود را بر محوریت فعالیت‌های فرهنگی قرار داده است.

رفیعی با بیان اینکه کتاب بهترین ابزار برای تداوم تمدن‌ها محسوب می‌شود، اظهار داشت: کتاب و کتابخانه نشان‌دهنده فرهنگ قومی هر ملت است و در این میان کتاب راه فکر و اندیشه را به ما می‌آموزد.

وی افزود: موضوع کتاب و کتابخوانی نیاز مبرم مردم است و ما رسالت بزرگی داریم که با فرهنگ کتابخوانی آموزش‌های لازم را به مردم بدهیم و این موضوع را باید از کودکی و از محیط خانواده شروع و در مدارس و دانشگاه‌ها ترویج بدهیم.

فرماندار شهرستان ابهر تصریح کرد: ایجاد بستر لازم برای حضور پرشور نوجوانان و جوانان در کتابخانه‌ها نیازمند تلاش و همت مضاعف مسئولان امر است که امیدواریم شاهد ارتقای جایگاه کتاب و کتابخوانی در سطح منطقه باشیم.

وی با بیان اینکه مردم ابهر همواره در امر مشارکت در طرح‌های خیرساز پیش قدم بوده‌اند که باید در احداث کتابخانه‌ها هم از مشارکت خیرین بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول