اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

13 آبان برگ زرین تاریخ آزادی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی 13 آبان را برگ زرین تاریخ آزادی ملت ایران دانست.

13 آبان برگ زرین تاریخ آزادی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری ‌نجف‌آبادی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده، آورده است: 13 آبان روز ایستادگی در برابر نظام سلطه و تفکر و مصداقی از فداکاری و پایداری ملت ایران در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری است.

در این بیانیه آمده است: نظام جمهوری اسلامی ایران با الهام پذیری و الگوبرداری از مقاومت در برابر نظام سلطه در 13 آبان منشأ بیداری اسلامی در جهان شده و ندای حق‌خواهی اسلامی را در دنیا طنین‌انداز کرده است.

این پیام می‌افزاید: ملت هوشیار و بیدار ایران پرشورتر از سال‌های قبل با اراده مصمم و مشت‌های گره کرده بار دیگر پیام عدالت‌خواهی و استکبارستیزی را در 13 آبان فریاد خواهند زد.

امام جمعه اراک در ادامه این پیام با بیان اینکه همزمانی دهه ولایت با 13 آبان تقارن معناداری در ابلاغ ولایت و امامت و برائت از استکبار است، آورده است: مردم انقلابی استان مرکزی در روز 13 آبان با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق خواهند کرد.

این پیام می‌افزاید: مردم همچنین انزجار خود از اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و استکبار در توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص) و کشتار مردم کشورهای منطقه را اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول