اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز فرهنگی گل نرگس مسجد مقدس جمکران:

ویژه‌برنامه‌های غدیر ویژه کودکان در جمکران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر مؤسسه فرهنگی هنری گل نرگس مسجد مقدس جمکران از برپایی برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی ویژه کودکان در روز عید غدیر خبر داد.

ویژه‌برنامه‌های غدیر ویژه کودکان در جمکران برگزار می‌شود

محمدعلی زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به تشریح برنامه‌های مرکز فرهنگی هنری کودکان مسجد مقدس جمکران (گل نرگس) در روز عید سعید غدیر خم پرداخت و اظهار کرد: هدف از برپایی چنین برنامه‌هایی در این مکان مقدس جمکران آشنایی کودکان با مناسبت‌های دینی و آموزه‌های اسلامی به زبان کودکانه و ترغیب آنها به حضور در اماکن مذهبی است.

وی افزود: این برنامه‌های فرهنگی در بخش‌های متنوع و ویژه مختص کودکان چهار تا 9 سال است که از صبح روز عید فرخنده غدیر خم با حضور کودکان زائر و مجاور مسجد مقدس جمکران آغاز خواهد شد.

مدیر مرکز فرهنگی گل نرگس مسجد مقدس جمکران ادامه داد: نقاشی غدیر، داستان واقعه غدیر، نمایش آیین حجة الوداع، قرائت بخشی از ترجمه خطبه غدیر به زبان کودکانه، خواندن عقد اخوت بین کودکان از جمله برنامه‌های متنوع روز عید سعید غدیر است.

زارع با اشاره به اینکه مراسم نمادین حج «حاجی کوچولوها» در روز عید قربان با حضور کودکان برپا شد تصریح کرد: این استقبال موجب شد طی این دهه با کرامت این آیین نمادین با حضور حداکثری کودکان برگزار شود و آخرین روز آن با عنوان «حجة الوداع» در روز عید سعید غدیر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول