اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابل در مجلس:

راهدارخانه جنوب بابل آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بابل در مجلس گفت: به منظور تسهیل در عبور و مرور جاده‌های مواصلاتی، راهدارخانه جنوب بابل در فیروزجاه بندپی آغاز به کار کرد.

راهدارخانه جنوب بابل آغاز به کار کرد

حسین نیازآذری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: در بازدید اخیر مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل مدیریت بحران مازندران از منطقه بندپی، راهدارخانه جنوب بابل در دهستان فیروزجاه آغاز به کار کرد.

وی افزود: با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه بندپی و شرایط خاص جغرافیایی این منطقه در ایام پاییز و زمستان که تردد را برای مردم و دامداران منطقه با مشکل مواجه کرده با آغاز به کار راهدارخانه فیروزجاه به صورت شبانه‌روزی این مشکل برطرف می‌شود.

نیازآذری با تقدیر از مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل مدیریت بحران مازندران خاطرنشان کرد: با آغاز به کار راهدارخانه فیروزجاه از سوی مدیرکل راه و شهرسازی دو دستگاه کامیون و لودر برای تجهیز این راهدارخانه اختصاص یافت.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: همچنین در این بازدید مقرر شد نسبت به جمع‌آوری آب‌های سطحی که سبب شکستگی جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی روستاها و آبادی به جاده‌های اصلی شده به ویژه روستای خلیل کلای بندپی شرقی و راه مواصلاتی لیسه به معدن‌کش و 18 باب آبروی جاده فیروزجاه به گلیران اقدام شود.

نیازآذری تصریح کرد: خنجری مدیرکل مدیریت بحران مازندران قول مساعد داد که علاوه بر اعتبار پروژه‌های حوادثی که از اعتبار تملک دارایی شهرستان تامین می‌شود به میزان سه برابر اعتبار تملک از سوی مدیریت بحران مازندران تامین شود.

وی اذعان داشت: همچنین مقرر شد 400 میلیون تومان برای تسریع پل سجادرود بین روستاهای فیروزجاه و سماکوش محله بندپی اختصاص یابد.

انتهای پیام/ل20/گ1003

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول