اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

اتحاد امت اسلامی با توطئه‌افکنی خدشه‌دار نمی‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنندج با تأکید بر هوشیاری همه‌جانبه مردم در برابر توطئه‌های رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای جهانخوار، گفت: باید همه اقشار مردم در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام احساس مسئولیت کنند.

اتحاد امت اسلامی با توطئه‌افکنی خدشه‌دار نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سنندج اظهار کرد: دشمنان اسلام همواره با توطئه‌های مختلف به دنبال خدشه‌دار کردن وحدت مسلمین بوده و هستند.

وی افزود: در هر جای جهان که ناامنی و آشوب وجود دارد دست آمریکا و رژیم صهیونیستی نمایان است.

امام جمعه سنندج آمریکا را به عنوان بزرگ‌ترین کشور ناقض حقوق بشر در جهان معرفی کرد و افزود: کشتار مردم بی‌دفاع در جنگ‌های مختلف در سراسر جهان از جمله عراق و افغانستان و صدهای جنایت ضدبشری دیگر همگی پرونده سیاه آمریکایی‌ها را برای جهانیان نمایان کرده ‌است.

ماموستا مجتهدی افزود: آمریکا در زمینه ضربه‌زدن به کشورهای اسلامی و به ویژه ایران اسلامی همواره از راه‌های مختلف وارد شده است و در این راستا نیز همواره با اتحاد و انسجام اقوام و مذاهب مختلف اسلامی در کشور مواجه شده است لذا باید با تمام توان و با حفظ وحدت و همدلی همواره آماده مقابله با توطئه‌های جبهه استکبار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در طول عمر با برکت نظام اسلامی در ایران مردم ولایت‌مدار و متدین ایران اسلامی همواره با حضور در صحنه‌های مختلف روحیه استکبارستیزی و ضدآمریکایی خویش را به نمایش گذاشته و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان و دانش‌آموزان انقلابی در سال 58 نماد استکبارستیزی و روحیه ضدامریکایی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی است که هر ساله با حضور گسترده آنان در راهپیمایی 13 آبان این مهم تجدید و تقویت می‌شود.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: تا زمانی که نیروهای مسلح اعم از سپاه، نیروی انتظامی، ارتش و بسیج توان نظامی خود را تحت لوای پرچم جمهوری اسلامی ایران و حرکت در مسیر منویات رهبری حفظ نمایند، به یقین آمریکا و سایر قدرت‌های جهان، جسارت حمله نظامی به ایران را به خود نخواهند داد.

ماموستا مجتهدی افزود: هم‌اکنون ایران اسلامی به عنوان محور بیداری اسلامی در جهان مطرح است و به الگوی استکبارستیزی و مقابله با زورگویی‌های آمریکا و صهیونیسم جهانی برای همه مسلمانان درآمده است.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: این مهم از مبارزات ضداستکباری مردم مسلمان ایران و تبعیت از منویات ولایت‌فقیه در طول این سی و دو سال از عمر با برکت نظام اسلامی فراهم آمده است و باید با وحدت و انسجام همه اقوام و مذاهب اسلامی حفظ و ارتقا یابد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: تا زمانی که روحیه استکبارستیزی، ولایت‌مداری، وحدت و انسجام همه‌جانبه و همدلی در بین مردم و مسئولان در ایران اسلامی وجود داشته باشد هیچ دشمنی نخواهد توانست به اهداف شوم خویش دست یابد.

ماموستا مجتهدی افزود: رژیم نامشروعی همچون اسرائیل به هیچ عنوان نخواهد توانست وحدت و انسجام ملت ایران و حتی مسلمانان در سایر نقاط جهان را خدشه‌دار کند و همه جهانیان می‌دانند که این رژیم منحوس آخرین لحظات عمر خویش را طی می‌کند.

ماموستا مجتهدی در پایان خطبه‌های نماز جمعه این هفته به شخصیت والای مولا علی(ع) اشاره کرد و افزود: حضرت علی(ع) به عنوان یکی از والاترین شخصیت‌های اسلامی و خلیفه چهارم مسلمین جهان همواره الگویی عملی برای همه مسلمانان در راستای رسیدن به قله‌های عظیم عزت و شرف بوده و باید همواره سیره و شخصیت والای این امام همام در زندگی تک تک مسلمانان نمودی عملی داشته باشد.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول