اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

رشد نظام اسلامی در گرو اتحاد مسئولان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین زهرا گفت: رشد نظام اسلامی در گرو اتحاد مسئولان است.

رشد نظام اسلامی در گرو اتحاد مسئولان است

حجت‌الاسلام محمد همایون زرینه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه عید سعید غدیر خم جزو بزرگ‌ترین و مهم‌ترین اعیاد اسلامی است که به روز اکمال دین و اتمام نعمات الهی نیز معروف است، اظهار کرد: ائمه‌ اطهار در طول زندگانی خویش همواره با صبر و بردباری برابر مشکلات شیعیان را به راه و صراط مستقیم هدایت کرده و آنان را ارشاد و راهنمایی می‌کردند.

امام جمعه بویین زهرا با اشاره به سال‌روز تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه افزود: رژیم شاهنشاهی با ترفند‌های مختلف درصدد بود تا مانع از خروش و قیام مردمی شود اما مشیت الهی بر پیروزی و فتح ملت ایران بود.

وی با بیان اینکه آمریکا تا به امروز دشمن شماره یک ملت مبارز و ولایت‌مدار ایران اسلامی بوده است، تصریح کرد: استکبار تاکنون در هر میدانی که با ایران اسلامی وارد پیکار شده، شکست خورده و نابود شده و در مقابل روز به روز بر عزت مردم ایران اسلامی افزوده شده است.

امام جمعه بویین زهرا با اشاره به 14 آبان‌ماه که به عنوان روز فرهنگ عمومی نام‌گذاری شده است، تصریح کرد: فرهنگ به عنوان یک واژه مستقل نقش مهمی را در پیشبرد اهداف و سند چشم‌انداز انقلاب اسلامی بر عهده دارد و فرهنگ اسلامی به عنوان غنی‌ترین فرهنگ افتخاری برای امت‌های واحد اسلامی است.

زرینه ادامه داد: رفع آسیب‌ها و کمک به تعالی جوانان از جمله وظایفی است که نهاد‌های فرهنگی آن را بر عهده دارند.

وی با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با دانش‌آموزان و نوجوانان تصریح کرد: معظم‌له در دیدار خود با پر اهمیت و همچنین حساس برشمردن فریضه مهم اتحاد و برابری میان مسئولان همگان را مجددا به پیشرفت و حرکت توأم با تعامل و همکاری فراخواندند.

امام جمعه بویین زهرا ادامه داد: در شرایط فعلی هر گونه ایجاد اختلاف و دوگانگی بین مسئولان و مردم خیانت است که موجب جلوگیری از پیشرفت روزافزون نظام اسلامی می‌شود.

زرینه ابراز کرد: توطئه دشمنان در جنگ نرم نیز با بصیرت و آگاهی مردم نابود شده و از بین می‌رود.

وی با اشاره به خدمات نظام اسلامی در طول 33 سال گذشته تصریح کرد: ملت قهرمان و شهید‌پرور ایران اسلامی با کار و تلاش مداوم  همواره قله‌های عزت‌مندی را در جهان به دست آورده و هیچ‌گاه به دشمنان و مخالفان اجازه تعرض و هتاکی به خاک مقدس خود را نمی‌دهد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول