اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

تجلیل از خانواده هنرمند شهید اسماعیل روا در دشتستان

خبرگزاری فارس: تجلیل از خانواده هنرمند شهید اسماعیل روا در دشتستان با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان برگزار شد.

تجلیل از خانواده هنرمند شهید اسماعیل روا در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان ظهر امروز در آیینی باشکوه با حضور مردم و مسئولان و هنرمندان و اهالی فرهنگ آبپخش و در راستای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و نیز احترام به مقام والای هنرمند شهید اسماعیل روا هنرمندان شهر آبپخش به دیدار خانواده شهید روا رفتند.

امام جمعه شهر آبپخش با تبریک عید غدیر اظهار داشت: عید غدیر عید شیعیان است و این عید در واقع سندی بر حقیقت بودن امام علی(ع) است.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی اذعان داشت: گسترش فرهنگ ارزشی و قرآنی باید سرلوحه تمام امور باشد و همه باید در این مسیر اهتمام ورزند.

وی شهید را هنرمندی دانست که در عالی‌ترین سطح با اهداء جان هنر متعالی شهادت را رقم می‌زند.

رضایی از هنرمندان خواست تا راه و سلوکی را که شهدا با خون خود تثبیت کردند ادامه داده و پاسدار ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش نیز ضمن تقدیر و تشکر از خانواده شهید روا گفت: هنرمندان هرگز بر سر ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی و جامعه خود معامله نمی‌کنند. 

محمد نجفی خطاب به هنرمندان در این دیدار بیان کرد: مادری که امروز افتخار حضور در برابر ایشان را پیدا کرده‌ایم؛ اسماعیلش را به قربانگاه فرستاد تا آرامش امروز ما تضمین شود پس بر ماست که با تمام وجود در آثار خود پاسدار این حماسه باشیم.

بخشدار آبپخش، حاج سید محمود هدایت ( هنرمند پیشکسوت ) قاسم رضایی (فعال فرهنگی)، داوود قائدزاده(نقاشی)، نعمت‌الله دشتی(نقاشی)، کبری آزاد (نقاشی)، عبدالحسین حیاتی (مسئول انجمن شعر)، علی پاک‌نیت (شاعر)، حسن بحرانی و عباس کازرونی و بزرگمهر زارع (نمایش)، ابوطالب رضایی و فاطمه طوسی نیز از کانون‌های فرهنگی وهنری و ... نیز در مراسم تقدیر از مقام شهید روا حضور داشته و در ارتباط با ارزش شهید و شهادت مطالبی بیان کردند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول