اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

هدف تحریم‏ها ایجاد نارضایتی در مردم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند، هدف دشمن از تشدید تحریم‏های اقتصادی و فشارهای سیاسی را ایجاد نارضایتی در مردم خواند.

هدف تحریم‏ها ایجاد نارضایتی در مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی در حاشیه همایش «تجلیل از سادات دماوند» که با حضور جمعی از مردم و شماری از مسئولان برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از برکات پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، تجلی فرار استبداد و استکبار از کشور بود.

وی ادامه داد: سلطه‌‏گران غربی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با تهدید، ترور، جنگ تحمیلی، فشارهای سیاسی و امروز در قالب تحریم‏های اقتصادی همه‏جانبه دشمنی خود را با مردم ایران اثبات کرده‌‏اند.

علاءالدینی اضافه کرد: حضور گسترده مردم شریف، ولایی و شهیدپرور دماوند دوشادوش دیگر برادران و خواهران خود در سراسر کشور در راهپیمایی یوم‏‌الله 13 آبان اعلام پیام قدرت ایران به دشمنان بود.

امام جمعه دماوند افزود: امروز باید در سایه هم‏دلی، تعامل، دوری از اختلاف و انسجام حول محور ولایت فقیه دسیسه‏‌های دشمنان را خنثی کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر، ایران اسلامی به چنان سطح تأثیرگذاری در عرصه‏‌های منطقه‌‏ای و جهانی دست یافته است که حتی انتخابات آمریکا را نیز تحت‌‏الشعاع خود قرار می‏دهد.

علاءالدینی اضافه کرد: این مهم چندی پیش در قالب انتشار اخبار دروغین نشست سران کشورهای ایران و آمریکا دور میز مذاکره در دوحه قطر نمود پیدا کرد.

امام جمعه دماوند افزود: هرگز قابل کتمان نیست که قدرت امروز ایران اسلامی در معادلات بین‏‌المللی حاصل مدیریت امام راحل‏(ره) و جانشین خلف ایشان، رهبر فرزانه انقلاب است.

وی ادامه داد: از این رو، امت اسلامی باید با تأسی به منش رفتاری و پیروی از منویات معظم‌‏له همچنان مسیر رو به سعادت جامعه را طی کنند.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول