اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

رهنمودهای رهبری اتمام حجت با مسئولان بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: رهنمودهای اخیر رهبری معظم انقلاب اسلامی در حقیقت اتمام حجت با تمام ملت ایران به ویژه مسئولان کشور بوده و فرمایشات معظم‌له لازم‌الاجرا است.

رهنمودهای رهبری اتمام حجت با مسئولان بود

فاطمه رهبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: طی ماه‌های اخیر توطئه و دشمنی کشورهای غربی علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدت یافته و شرایط ما همانگونه که ولی امر مسلمین تاکید فرمودند، حساس و سرنوشت‌ساز است.

وی با بیان اینکه شرایط امروز کشور مانند دوران دفاع مقدس ویژه بوده و برای رفع مشکلات نیازمند وحدت و عزم ملی هستیم، تصریح کرد: وقتی جامعه‌ای با مسائل مهم و حیاتی به ویژه تهدید از سوی بیگانگان روبه‌رو می‌شود،‌ دیگر منافع فردی و گروهی جایی نداشته و همگان باید برای دفاع از میهن و اعتقادات دینی و ملی خود به صورت یکپارچه و واحد عمل کنیم.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه در ماه‌های اخیر شاهد بودیم که برخی اشتباهات در تصمیم‌گیری‌ها و رفتارها موجب شده بود که دشمنان از این موارد سوء استفاده کرده و شرایط داخلی کشور را بحرانی و پر از اختلاف و کدورت میان مسئولان وانمود کنند که به طور قطع با واقعیت‌های موجود ایران تناقض داشته و صحت ندارد.

رهبر تاکید کرد: با این وجود رهبری معظم انقلاب اسلامی با درایت و درک صحیح شرایط هشدارهای لازم را به مسئولان ارشد کشور به صورت عمومی بیان فرموده و لازم است که همگان به این موارد با دقت توجه کرده و تحقق منویات معظم‌له را در اولویت قرار دهیم.

وی ادامه داد: هشدارها و رهنمودهای ولی امر مسلمین خطاب به فرد و یا دستگاه خاصی نیست و همه مردم و مسئولان مورد خطاب فرمایشات رهبری معظم انقلاب اسلامی هستند.

رهبر در پایان تاکید کرد: در شرایطی که با افزایش دشمنی و کینه‌ورزی غربی‌ها و برخی بدخواهی‌ها در داخل روبه‌رو هستیم، سخنان ایشان در حقیقت اتمام حجت با همه مردم و مسئولان است و از این پس احدی حق ندارد با رفتار و یا گفتار اختلاف‌برانگیز خود وحدت و آرامش جامعه را مختل کند.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول