اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان ملایر:

زندان جدید ملایر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس زندان ملایر از پیشرفت 70 درصدی زندان جدید ملایر خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود تا سال آینده تعدادی از فازهای این زندان به بهره‌برداری برسد.

زندان جدید ملایر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

محمد بیات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه زندان شهرستان ملایر در مرکز اصلی شهر ملایر قرار گرفته است، اظهار داشت: زندان فعلی ملایر که در حال حاضر زندانیان این شهرستان در آن نگهداری می‌شوند به علت فرسوده بودن و واقع شدن در سایت اصلی شهرداری با مشکلات زیادی مواجه است که در این راستا ساخت زندان جدید از مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به استان همدان بوده است.

وی ادامه داد: با پیگیری‌ها و مطالعات کارشناسانه و برنامه‌ریزی مسئولان مربوطه در شهرستان برای احداث زندان جدید 25 هکتار از اراضی شهرستان واقع در روستای پیرمشان ملایر اخذ و تملک شد که در این راستا ساخت این زندان در ملایر آغاز شد.

رئیس زندان ملایر زیربنای زندان جدید ملایر را 10 هزار و 140 متر مربع عنوان کرد و افزود: این مقدار زمین برای ساخت زندان مورد تصویب و در ردیف بودجه مالی قرار گرفت و انعقاد ساخت با پیمانکار از سال 86 در ملایر رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه حدود پنج سال از ساخت این زندان می‌گذرد، اظهار داشت: تاکنون مراحل ساختمان اداری در دو طبقه به مساحت 900 متر مربع، دیوارکشی اطراف به مساحت 765 متر مربع و ساخت برجک‌ها و ساخت بندهای مددجویان به صورت کاملاً بهداشتی با تجهیزات مربوطه توسط پیمانکار ساخته شده و پیشرفت کلی زندان در حدود 70 درصد است.

بیات در ادامه به اعتبارات در نظر گرفته شده برای ساخت این زندان اشاره کرد و گفت: اعتبار مصوب پروژه بالغ بر 8 میلیارد و 500 میلیون تومان است که تا پایان سال 90 مبلغ 5 میلیارد تومان برای ساخت آن اخذ و هزینه شده است.

وی از اختصاص 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار دیگر از اعتبارات مصوب پروژه در سال 91 به زندان جدید در سال جاری خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌شود تا سال آینده تعدادی از فازهای این زندان به بهره‌برداری برسد.

رئیس زندان ملایر در پایان سخنانش عنوان داشت: سایر خدمات این زندان شامل خطوط تلفن گاز و برق و... نیز در حال پیگیری است که امیدواریم با همکاری بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان این امکانات نیز در موعد مقرر در اختیار زندان جدید ملایر قرار گیرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول