اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل:

‌80 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده آماده تحویل است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: 80 واحد مسکن مقاوم‌سازی شده در روستاهای اهر به همت بنیاد مسکن استان اردبیل آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

‌80 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده آماده تحویل است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد حاج‌علیزاده عصر امروز در مراسم واگذاری یک واحد مسکونی در روستای پیریوسفیان اهر اظهار داشت: تمام تلاش و همت خود را به کار گرفتیم تا به تعهدات خود عمل کنیم که به نظر می‌رسد تا پایان آذرماه بخش عمده‌ای از تعهدات ما جامه عمل پوشیده شود.

وی با یادآوری اینکه احداث واحدهای مسکونی مقاوم‌سازی روستایی در مناطق زلزله‌زده به همت سه ستاد معین استانی در حال انجام است، تصریح کرد: تاکنون 790 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده روستاهای اهر به مرحله سقف‌گذاری رسیده است.

حاج‌علیزاده خاطر نشان کرد: ‌بیش از یک‌هزار و 183 واحد نیز در مرحله بتن‌ریزی قرار دارد که پیش‌بینی می‌کنیم به سرعت کارهای اجرایی و عملیاتی در این مناطق پیگیری شود.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر یک‌هزار و 315 واحد در مرحله آرماتور‌بندی است و مهندسان ما سعی می‌کنند با نظارت‌های دقیق اجازه ندهند ساخت و سازهای غیرقانونی و غیرفنی صورت بگیرد.

وی از پایان دیوارچینی 747 واحد در مناطق زلزله‌زده اهر خبر داد و بیان کرد: بنیاد مسکن استان اردبیل به عنوان ستاد معین فعالیتش را آغاز کرده و همچنان پیگیر تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل ادامه داد: ما در 19 روستای بخش مرکزی اهر با عنوان ستاد معین فعالیت خود را انجام می‌دهیم و با گذشت سه ماه از زلزله مهیب آذربایجان‌شرقی ما به سرعت در حال ساخت و واگذاری واحدهای تعهد شده هستیم.

بازدید خبرنگاران از واحدهای مسکن مقاوم‌سازی روستای اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حاج‌علیزاده همچنین از بازدید خبرنگاران در مورد عملکرد بنیاد مسکن در روستاهای اهر خبر داد و یادآور شد: روز سه‌شنبه در یک تور خبری خبرنگاران استان از مناطق زلزله‌زده بازدید می‌کنند و شاهد در جریان قرار گرفتن خبرنگاران از نحوه ساخت و ساز واحدهای مسکونی روستایی در این مناطق می‌شویم.

وی گفت:‌ در این تور یک‌روزه جمعی از خبرنگاران فعال استان اردبیل از روستاهای زلزله‌زده اهر که کار بازسازی و بهسازی مساکن آنها در حال انجام است، بازدید کرده و در جریان روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی قرار می‌گیرند.

حاج‌علیزاده نزدیکی فصل سرما و ضرورت تکمیل پروژه‌ها را خاطر نشان کرد و افزود: بنیاد مسکن با همراهی خود اهالی و صاحبان واحدهای مسکونی تخریب شده در زلزله مردادماه قادر می‌باشد به تعهدات خود در موعد مقرر عمل کند.

با آغاز فصل سرما اهالی نودوست بخش ارشق مشگین‌شهر مقادیری اسباب و لوازم گرمازا، البسه، پتو و لحاف به همراه مواد غذایی مورد نیاز به هموطنان زلزله‌زده خود در اهر ارسال کردند.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول