اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سنندج

نفرات برتر مسابقات استانی قرآن کردستان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: برترین‌های مسابقات استانی قرآن کریم کردستان در رشته‌های ترتیل، قرائت و حفظ معرفی شدند.

نفرات برتر مسابقات استانی قرآن کردستان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، این دوره از مسابقات در دو رده سنی بزرگسال و شکوفه‌ها و در رشته‌های ترتیل، قرائت و حفظ قرآن کریم برگزار شد که در پایان در رشته قرائت بزرگسال حمیده علی‌محمدی، زینب زندیه و فرزانه برزون‌پور به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته ترتیل هم خواهران بیان شاکری، شیدا فرحی و هاجر یوسفی موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند و در رشته حفظ کل قرآن کریم هم سیده مریم شیخ‌احمدی رتبه اول را کسب کرد.

در رشته حفظ 20 جزء نیز شریفه مسلمی، نگین رستمی و سارا قبادی به رتبه اول تا سوم این دوره از مسابقات استانی قرآن کریم دست یافتند.

در رشته حفظ 10 جزء رده بزرگسال هم کبری جمادیان، دلبر عزیزیانی‌فر و زهرا صراحی‌پور به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

نسیبه بازرگان، رضوان الوندی و معصومه صابری هم به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم رشته قرائت را از آن خود کردند و در رشته ترتیل نیز آرینا درویشی، دلشاد رستاد و فاطمه شعبانی موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

نفرات برگزیده رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ کل و حفظ 20 جزء به مرحله کشوری این مسابقات اعزام می‌شوند.

مرحله استانی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه برادران با حضور استاد امیری رئیس دانشگاه علوم قرآنی استان کرمانشاه به عنوان سرپرست هیئت داوران و دکتر فلاح به عنوان ناظر برگزار شد.

در رشته قرائت حسین عبدالملکی، جواد مرادی و محسن مولوی به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند و حسین احمدوند، علی جعفری و عادل خدایی نیز به عنوان برترین‌های رشته ترتیل معرفی شدند.

در رشته حفظ کل قرآن محمدصالح عبدی اول شد، محمود داوودی به مقام دوم دست یافت و فرج‌الله شریفی مقام سوم را از آن خود کرد.

در رشته حفظ 20 جزء هم سجاد قره‌باغی و عبدالباسط مرادی به رتبه اول و دوم دست یافتند و در رشته حفظ 10 جزء هم یدالله مجیدی، عبدالرحمان عزیزیانی و عبدالوهاب آقاجانی اول تا سوم شدند.

در رشته قرائت حامد کاظمی، ارشاد زندی و ارشاد مبارکی و در رشته ترتیل نیز سینا زارع‌فر، یوسف امین‌پور و یاسر قمرپور موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

یادگار عزیزیانی‌فر، علیرضا عبدالملکی و زانیار ساعدی عنوان‌های اول تا سوم حفظ 5 جزء را از آن خود کردند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول