اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌زودی

نخستین مرکز بهداشت کار در بابل شروع به فعالیت می‌کند

خبرگزاری فارس: نخستین مرکز تخصصی آموزش و مشاوره ایمنی و بهداشت کار ایران در بابل شروع به فعالیت می‌کند.

نخستین مرکز بهداشت کار در بابل شروع به فعالیت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل صبح امروز در نشست  با اعضای هیئت موسس این مرکز در مدرسه صدر بابل اظهار داشت: استفاده از وسایل ایمنی برای کارفرمایان و کارگران ساختمانی باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

روحانی با تقدیر از اقدام مبارک اعضای هیئت موسس نخستین مرکز تخصصی آموزش و مشاوره ایمنی و بهداشت کار ایران ادامه داد: با توجه به اینکه استفاده از وسایل ایمنی تاکنون در جامعه ما نهادینه نشده است اعضای این مرکز نباید در مواجه با بی‌مهری‌های احتمالی از سوی مسئولان و کارفرمایان دلسرد شده و دست از تلاش خود بردارند.

وی با ابراز تاسف از افزایش حوادث ساختمانی و فوت بسیاری از شهروندان بابلی بیان کرد: در حال حاضر شکایت کارگران ساختمانی از کارفرمایان رو به افزایش بوده و بسیاری از پرونده‌هایی که در مراجع قضایی مفتوح است مربوط به کارفرمایان است.

روحانی خطاب به دست‌اندرکاران مرکز ایمنی و بهداشت کار ایران افزود: افرادی که با نیت خیرخواهانه و برای کمک به شهروندان بابلی وارد این عرصه شده‌اند نباید فعالیت‌های خود را محدود به یک مکان خاص کرده بلکه باید در مساجد شهرستان با برگزاری کلاس‌های آموزشی در ارتفای فرهنگ ایمنی شهروندان تلاش کرده و زمینه سلامت و ایمنی آنها را فراهم کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه افتتاح این مرکز در ارتقای سلامت و ایمنی کارگران بسیار موثر است از همه مسئولان مازندران و شهرستان بابل انتظار داریم از اهداف و برنامه‌های این مرکز حمایت کنند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول