اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیکشهر خبر داد

اختصاص 19 میلیارد ریال اعتبار برای عمران بخش بنت

خبرگزاری فارس: فرماندار نیکشهر گفت: به منظور عمران و آبادانی بخش بنت در سال‌جاری 19 میلیارد ریال به این منطقه اختصاص داده شده است.

اختصاص 19 میلیارد ریال اعتبار برای عمران بخش بنت

به گزارش خبرگزاری فارس از نیکشهر، صاحب‌گل صالحی امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی و با شرکت در جلسه معتمدین و شورای اداری بخش بنت اظهار داشت: توجه دولت به مناطق محروم و اجرای طرح‌های عمرانی، آبرسانی برقرسانی به روستاها، ساخت خانه‌های بهداشت، احداث راه‌های روستایی ستودنی و قابل تقدیر است.

وی افزود: به دلیل عقب‌ماندگی این شهرستان و دور بودن از مرکز، مسائل و مشکلاتی وجود دارد که مرحله به مرحله برطرف خواهند شد.

فرماندار نیکشهر بیان کرد: در سال‌جاری برای عمران و آبادانی بخش بنت، 19 میلیارد ریال اعتبار اختصاص‌یافته که در بخش‌های مختلف عمرانی هزینه می‌شود.

صالحی ادامه داد: از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی در دست اجرای بخش بنت، احداث جاده بنت به روستای دِسک به طول 9 کیلومتر با اعتبار 4 میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: با بهره‌برداری از این طرح، بیش از 3 هزار نفر در 25 روستا در طول این مسیر از مزایای آن برخوردار خواهند شد که بازگشایی آن با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در حال انجام است.

فرماندار نیکشهر تصریح کرد: قبل از احداث این مسیر، مردم این روستاها همیشه در مواقع بارندگی و سیلاب دچار مشکلات عبور و مرور بودند که اکنون در صورت اتمام و آسفالت محور بنت به دسک، این مشکلات تردد در روستاها حل خواهد شد.

صالحی با انتقاد از کندی پیشرفت فیزیکی هنرستان فنی و حرفه‌ای بنت گفت: این پروژه یکی دیگر از طرح‌های در دست اجرای بخش بنت و از نیازهای این منطقه است که هر چه سریع‌تر باید به اتمام برسد.

وی ادامه داد: این هنرستان در زمینی به مساحت هزار و 800 متر مربع در دو طبقه و با اعتبار 17 میلیارد ریال در حال احداث است که فقط کمتر از 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار نیکشهر خواستار نظارت و اتمام طرح‌های نیمه تمام عمرانی در منطقه شد و افزود: مسئولان باید از طرح‌ها، بازدید مستمری داشته باشند و از نزدیک با مردم دیدار و نسبت به مشکلات آنان پیگیر بوده و با نظارت بر طرح‌های عمرانی، سبب جلب رضایت آنان شوند.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول