اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

بانک‌ها نقش مهمی در آبادانی کشور دارند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌ها نقش مهمی در عمران و آبادانی کشور دارند.

بانک‌ها نقش مهمی در آبادانی کشور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی در دیدار با محمدتقی نوروزی مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان قزوین حمایت از تولید ملی را وظیفه همه دانست و بیان کرد: در زمان حاضر دشمن درصدد است تا ایران را از نظر اقتصادی در تنگنا قرار دهد، لذا همه ما وظیفه داریم با اتحاد و یکپارچگی تهدیدها و تحریم‌های دشمن را به فرصت‌های طلایی برای نظام تبدیل کنیم.

حسینی با بیان اینکه حضور بانک‌ها در تحقق حمایت از کار و سرمایه ایرانی ضروری است، افزود: بانک‌ها با سرمایه‌گذاری در پروژه‌های عمومی نقش مهمی در عمران، آبادانی و توسعه کشور دارند و همچنین می‌توانند از طریق پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه مشکلات بسیاری از مردم را برطرف کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه بانک مهر اقتصاد استان قزوین نیز توانسته است با ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه بخشی از مشکلات مالی اقشار آسیب‌پذیر جامعه را برطرف کند.

در ادامه محمدتقی نوروزی، مدیرکل شعب استان قزوین ضمن ارائه گزارش عملکردی از فعالیت‌های این بانک اظهار کرد: بانک مهر اقتصاد قزوین حمایت از فعالیت‌های تولیدی و بازرگانی، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های عمرانی، ارائه خدمات و تسهیلات بانکی و ... را در برنامه کاری قرار داده و تمام تلاش خود را برای تحقق سیاست‌های بانک و برطرف کردن نیازهای جامعه انجام می‌دهد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول