اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره درمان کمیته امداد اردبیل خبر داد

توزیع اقلام بهداشتی بین 200 خانوار روستایی اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره‌ بهداشت، درمان و امور بیمه کمیته امداد امام خمینی اردبیل گفت: اقلام بهداشتی در بین 200 خانوار از مددجویان روستایی کمیته امداد شهرستان اردبیل توزیع شد.

توزیع اقلام بهداشتی بین 200 خانوار روستایی اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان اردبیل، داریوش گروسی اظهار داشت: اقلام بهداشتی توزیع شده شامل شامپو، صابون، مسواک، خمیر دندان، مایع ظرفشویی و پودر لباسشویی است.

وی ادامه داد: سرانه اقلام بهداشتی برای هر خانوار 100 هزار ریال است و زنان سرپرست خانوار در اولویت دریافت این اقلام هستند.

گروسی هزینه تهیه این تعداد اقلام بهداشتی را 20 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: بالا بردن سطح بهداشت فردی و محیطی خانواده‌های روستایی از اهداف اصلی این اقدام است.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: رعایت مسائل بهداشتی یکی از موضوعات مهم و مورد توجه در رابطه با مددجویان این نهاد است.

رئیس اداره‌ بهداشت، درمان و امور بیمه کمیته امداد امام خمینی اردبیل افزود: با توجه به بیماری‌های مختلفی که ممکن است در بین خانواده‌های روستایی و مناطق محروم شیوع داشته باشد، کمیته‌ امداد اردبیل اقدام به تهیه‌ و توزیع این اقلام بهداشتی کرده است.

گروسی در پایان سخنان خود اذعان داشت: ارتقای سطح بهداشتی مددجویان کمیته امداد محدود به توزیع اقلام بهداشتی نیست و برگزاری دوره‌های آموزش بهداشت فردی و محیطی از دیگر اقداماتی است که به صورت گروهی به خانواده‌های زیر پوشش ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول