اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد

امحای 9 هزار کیلو داروی قاچاق در هرمزگان

خبرگزاری فارس: معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از امحای 9 هزار کیلو فرآورده‌های قاچاق غیرمجاز در استان خبر داد.

امحای 9 هزار کیلو داروی قاچاق در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مصطفی اسماعیلی ظهر امروز در مراسم امحای این داروها اظهار داشت: این داروها که شامل لوازم آرایشی و بهداشتی نیز می‌شود از برخی از داروخانه‌ها، فروشگاه‌های لوازم بهداشتی و آرایشگاه‌های زنانه کشف و ضبط شده است.

وی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برابر ضوابط و مقررات قانونی با هر کس که سلامت مردم را در خطر قرار دهد به شدت برخورد می‌کند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان یادآور شد: داروهای غیرمجاز و قاچاق در کارگاه‌ها‌ی کاملاً غیر بهداشتی که هیچ‌گونه معیار استاندارد در ساخت آنها رعایت نمی‌شود، تولید و ساخته می‌شود.

وی تصریح کرد: این مواد به صورت غیر مجاز و از مبادی غیررسمی  وارد کشور می‌شوند و هیچ‌گونه نظارتی نمی‌توان به آنها داشت به طوری که بسته‌بندی این گونه مواد به صورت مشابه مواد اصلی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول