اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد خبر داد

صدور 470 مجوز برای فعالیت هیئت‌های مذهبی ویژه ایام محرم در بروجرد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: برای فعالیت هیئت‌های مذهبی در ایام محرم در بروجرد 470 مجوز صادر شده است.

صدور 470 مجوز برای فعالیت هیئت‌های مذهبی ویژه ایام محرم در بروجرد

حجت‌الاسلام احمد رضا غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد گفت: از این تعداد مجوز 320 مجوز برای هیئت‌های مذهبی بروجرد و 150 مجوز برای هیئت‌های مذهبی روستایی در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: برای فعالیت هیئت‌های مذهبی ثابت و سیار در شهرستان بروجرد، کمیسیون صدور مجوز در سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد تشکیل شده است که این مجوزها یک ساله هستند و اگر هیئت‌ها بتوانند موارد در نظر گرفته شده را رعایت کنند، این مجوز به مدت چهار سال قابل تمدید است.

غلامی تصریح کرد: ساعات آغاز و پایان عزاداری، رعایت حقوق همسایگان، همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی، رعایت حریم مقدسات، ارائه گزارش‌های عملکرد هیئت‌ها و انتخاب سخنران مناسب از جمله مواردی هستند که هیئت‌های که دارای مجوز هستند، باید رعایت کنند.

وی اظهار داشت: این مجوزها المثنی ندارند و در حفظ و نگهداری آن باید تلاش شود زیرا المثنی صادر نمی‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد یاد آور شد‌: هیئت‌هایی که قرار است، فعالیت خود را آغاز کنند، برای این هیئت‌ها مجوزی صادر نمی‌شود و در صورت رعایت موارد ذکر شده برای آنها نیز مجوز صادر می‌شود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول