اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی فارس:

محور قیر ـ آغار ـ هنگام ـ عسلویه کوتاه می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: با احداث پروژه محور 63 کیلومتری قیر - آغار - هنگام - جاده عسلویه، این راه ارتباطی، 46 کیلومتر از مسیر 135 کیلومتری کوتاه‌تر می‌شود.

محور قیر ـ آغار ـ  هنگام ـ عسلویه کوتاه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، هوشنگ عشایری در بازدید از محور قیر - آغار - هنگام - جاده عسلویه، اظهار داشت: در حال حاضر ارتباط شرق استان فارس و هرمزگان از طریق محور

لار - قیر – سه‌راهی احمدآباد واقع در محور جم - عسلویه به استان بوشهر و خوزستان و هم‌چنین مناطق نفتی و مراکز جمعیتی جنوب کشور به طول 135 کیلومتر برقرار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس افزود: پروژه عملیات اجرایی احداث و بهسازی محور قیر - آغار - هنگام - جاده عسلویه از مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به استان فارس است که طبق تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و وزارت نفت به صورت حق‌السهم 50 درصدی طرفین در منطقه هنگام در جنوب استان فارس در دست اجراست.

عشایری خاطرنشان کرد: با احداث این پروژه به طول 63 کیلومتر، راه ارتباطی 46 کیلومتر از مسیر 135 کیلومتری کوتاه‌تر می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس با اشاره به مزایای این محور ابراز داشت: کاهش هزینه‌های حمل و نقل، کاهش خطرات ترافیکی و محرومیت‌زدایی منطقه به علت وجود میدان‌های عظیم نفتی و چاه‌های نفت و گاز موجود در منطقه و عدم وجود راه ارتباطی اصلی بسیار ضروری به نظر می‌رسد.

قائم مقام وزیر در استان فارس در ادامه بازدید از کارگاه شرکت قدس آزاد که پیمانکار پروژه قیر – آغار – هنگام است، تجهیز کارگاه وی را بسیار مناسب دانست و اضافه کرد: پیمانکاران استان فارس با تمام توان خود در راه آبادسازی استان پهناور فارس و کشور گام‌های مهمی را برمی‌دارند.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول