اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی شوشتر:

اعتبارات دهیاری‌ها ناچیز است

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی شوشتر گفت: اعتبارات اختصاص داده شده به دهیاری‌های این شهرستان بسیار ناچیز است.

اعتبارات دهیاری‌ها ناچیز است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، غلامعباس رضایی‌فر عصر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان اظهار داشت: بخش مرکزی از جمله بخش‌هایی است که بیش از 100 روستا دارد ولی اعتبار کافی برای رسیدگی به مشکلات در اختیار دهیاری‌ها نیست.

وی با اشاره به مشکلات روستاهای شوشتر گفت: در بخش فاضلاب حتی اعتباری در دست نیست که بتوان جوی‌های فاضلاب روستایی را لایروبی کرد از این رو، باید همه دستگاه‌ها در راستای رفع مشکلات روستاها کمک کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دهیاری‌ها برای پرداخت حقوق کارگران جمع‌آوری زباله دچار مشکل هستند، خاطر نشان کرد: اعتباراتی که برای روستاهای بزرگ با بیش از 4 هزار نفر جمعیت در طول سال اختصاص پیدا می‌کند کمتر از 50 میلیون ریال است که باید در این روند تجدید نظر شود.

بخشدار مرکزی شوشتر با اشاره به اینکه در حال حاضر نوپردازی معابر روستاها آغاز شده است، افزود: در این زمینه حتی اداره برق حاضر نشد کابل پایه‌های برق را برای اتصال چراغ‌ها به شبکه برق تأمین کند و دهیاری این کابل را از هزینه‌های خود خریداری کرده است.

وی تاکید کرد: در هفته‌های گذشته در روستای قل‌رومزی و صوفیان سفلی مشکلات زیادی برای فاضلاب وجود داشت که این مشکلات در حال برطرف شدن است.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان شوشتر دارای دو بخش مرکزی و شعیبیه است که در این دو بخش بیش از 176 روستا وجود دارد.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول