اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شرافت:

شهر شرافت حتی ماشین حمل زباله هم ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شرافت گفت: این شهر جدید حتی ماشین حمل زباله هم ندارد و به این دلیل دفع زباله‌های شهرداری شرافت به صورت غیر استاندارد انجام شده است.

شهر شرافت حتی ماشین حمل زباله هم ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، داراب نوروزی شامگاه امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان اظهار داشت: شهر شرافت از داشتن خودروی جمل زباله محروم است و به این دلیل زباله‌های شهر تازه تاسیس شرافت با تراکتور دفع می‌شود.

وی با اشاره به دلیل سوزاندن زباله‌های شهر شرافت، تاکید کرد: به دلیل اینکه ماشین‌آلات سنگین راه‌سازی در اختیار شهرداری شرافت نیست امکان دفن و دفع صحیح زباله وجود ندارد و به این دلیل مجبور هستیم که زباله‌ها را در محل در نظر گرفته شده بسوزانیم.

نوروزی با اشاره به اینکه دفع غیر استاندارد زباله‌های شهر شرافت مشکل آفرین شده است، خاطر نشان کرد: دفع غیرقانونی غیر استاندارد زباله‌های شهری در شهر شرافت باعث شده تا بهداشت در شهر شوشتر که فاصله چندانی با شهر شرافت ندارد به مخاطره بیفتد.

وی تاکید کرد: محل دفن زباله‌های شهری شرافت نیز دارای مشکلات زیادی است زیرا در سال‌های گذشته زباله‌های شهری در محلی که دارای مالک خصوصی بود دفن می‌شد و ماهانه مبلغ 16 میلیون ریال اجاره به وی داده می‌شد که پس از اقدامات قضایی اداره راه و شهرسازی قرارداد با این ملک فسخ شد و دفن و دفع زباله‌ها در محل جدید انجام شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شرافت تاکید کرد: همه مشکلات به وجود آمده را پذیرفته و در اسرع وقت برای رفع آن‌ها تلاش خواهیم کرد.

شهر شرافت در فاصله 10 کیلومتری شهر شوشتر واقع شده است و سه سال از استقلال شهرداری آن می‌گذرد و تا کنون سه شهردار عوض کرده است.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول