اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله:

هنرمندان باید هماهنگ‌کننده اندیشه و انگیزه باشند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان با اشاره به اینکه ما فقط با اندیشه زیست نمی‌کنیم و انگیزه بخش زیادی از زندگی ما را تشکیل می‌دهد، گفت: هنرمند باید هماهنگ‌کننده بین دو عرصه اندیشه و انگیزه باشد.

هنرمندان باید هماهنگ‌کننده اندیشه و انگیزه باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی عربپور شامگاه دوشنبه در آیین پایانی دهمین جشنواره تئاتر استان کرمان اظهار داشت: انسان دست به هر کاری بزند و در آن خلاقیت و ایجاد حیات باشد به آن هنر می‌گویند.

وی با بیان اینکه هنر خلق آثار با ظرافت است، افزود: هنرمندان عرصه نمایش باید داغدار مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و ... باشند و دلشان آغشته از دغدغه‌های این صحنه باشد.

عربپور تصریح کرد: هنرمندی که این دغدغه‌ها را داشته باشد، توان هنرنمایی را دارد و می‌تواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی ابراز داشت: نمایشنامه نویسان نیز باید با سوز دل متن خود را بنگارند تا این امر نمایش را بدیع، ابتکاری و خلاقانه کند.

عربپور با اشاره به اینکه ما فقط با اندیشه زندگی نمی‌کنیم و انگیزه بخش زیادی از زندگی ما را تشکیل می‌دهد، عنوان کرد: هنرمند باید هماهنگ‌کننده دو عرصه اندیشه و انگیزه باشد.

وی خاطرنشان کرد: هنرمند ابتدا باید خالق و سپس هستی را بشناسد تا شناخت وی در حوزه‌های وسیع‌تری گسترش یابد.

عربپور خطاب به هنرمندان شرکت‌کننده در آیین پایانی جشنواره تئاتر استان کرمان گفت: هنرمندی شما بازی نیست، بلکه نقشی عمیق است.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام علی عرب‌پور مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، احمد سعیدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و عباس سالاری رئیس حوزه هنری استان کرمان در آیین پایانی دهمین جشنواره تئاتر بسیج استان کرمان حضور داشتند.

در این آیین از مجید افضلی بازیگر پیشکسوت تئاتر و محمدرضا حسینی هنرمند پیشکوت عرصه گریم از شهرستان رفسنجان و محمدحسین خاکسارپور کارگردان پیشکسوت تئاتر از سیرجان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول