اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سلامتکده تخصصی طب اردکان خبر داد

استقبال چشمگیر یزدی‌ها از روش‌های درمانی طب سنتی

خبرگزاری فارس: رئیس سلامتکده تخصصی طب سنتی اردکان با اشاره به گذشت یک ماه از تاسیس این سلامتکده گفت: با وجود گذشت نخستین ماه از تاسیس این سلامتکده تخصصی، استقبال خوبی از سوی شهروندان برای درمان بیماری‌ها صورت گرفته است.

استقبال چشمگیر یزدی‌ها از روش‌های درمانی طب سنتی

مجید امتیازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد با اشاره به گذشت بیش از یک ماه از تاسیس این سلامتکده در اردکان اظهار داشت: با استقبال بسیار خوب شهروندان از ایجاد چنین مرکزی و ارائه روش‌های درمانی تخصصی طب سنتی در این کلینیک، با توجه به روش شرح حال گیری و معاینه بر اساس اصول طب سنتی ایران که نسبت به معاینات معمول زمان بیشتری را به خود اختصاص می­دهد، در هر شیفت  تقریبا 10 بیمار پذیرش و ویزیت می‌شوند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر سلامتکده تخصصی طب سنتی اردکان تنها در روزهای شنبه و یکشنبه اقدام به پذیرش بیمار می‌کند.

امتیازی اظهار امیدواری کرد: با دلسوزی، همکاری و همراهی مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و ایجاد زمینه مناسب برای جذب فارغ التحصیلان طب سنتی ایران در این دانشکده و تکمیل کادر متخصصان این سلامتکده در ماه‌های آینده، در تمام ایام هفته ارائه خدمات تخصصی طب سنتی صورت گیرد.

این متخصص طب سنتی یزد خاطرنشان کرد: تمام خدمات تخصصی طب سنتی در زمینه بیماری‌های مخلتف، در این کلینیک تخصصی ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: درمان بیماران با استفاده از روش­های طب سنتی و بر اساس همکاری و تعامل با سایر متخصصان طب رایج انجام می‌گیرد.

رئیس سلامتکده تخصصی طب سنتی اردکان اظهارامیدواری کرد: در آینده­ نزدیک به منظور دسترسی آسان‌تر شهروندان یزدی، مجموعه تخصصی خدمات سلامت در زمینه طب سنتی در شهر یزد نیز ایجاد شود.

به گزارش فارس، سلامتکده تخصصی طب سنتی استان یزد یک ماه پیش با حضور مشاور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در اردکان افتتاح شد.

اردکان از نخستین شهرهایی است اقدام به راه‌اندازی سلامتکده تخصصی طب سنتی کرده است.

سلامتکده تخصصی طب سنتی یزد، نخستین مرکز در کشور است که ریاست آن نیز بر عهده مجید امتیازی، متخصص طب سنتی است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول