اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

کارگروه توسعه کتابخانه‌ها در مازندران تشکیل شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: کارگروه توسعه کتابخانه‌ها در مازندران تشکیل شود.

کارگروه توسعه کتابخانه‌ها در مازندران تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی صبح امروز در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی مازندران، کتاب را یکی از مهم‌ترین مباحث ویژه در شاخص‌های فرهنگی و بیانگر توسعه یافتگی استان دانست.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت بزرگ و ذی‌قیمتی به عنوان کتاب داریم و مجموعه‌ای که ما در همه بخش‌ها با آن سرو کار داریم، کتاب است و کم‌تر کسی در جامعه است که مخاطب کتاب نباشد.

ابراهیمی با بیان اینکه نگاه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران برای جبران عقب‌ماندگی‌ها و کاستی‌های مربوط به حوزه کتاب، نگاه کاملا درست و منطقی است، اضافه کرد: همه باید در جبران این کمبودها تلاش کنیم و امیدواریم به‌زودی کارگروه توسعه کتابخانه‌ها با مختصات موردنظر مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و همکاری دستگاه‌های مرتبط و همچنین همراهی مدیرکل امور اجتماعی استانداری شکل بگیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: برای توسعه کتاب و کتابخوانی نیازمند هماهنگی و همکاری بین بخش‌ها هستیم و در همین راستا تفاهم‌نامه‌هایی نیز باید بین اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و تمامی دستگاه‌های زیربنایی استان منعقد شود.

این مسئول تصریح کرد: از همه دستگاه‌ها می‌خواهیم حتما به مسئله کتاب و مجموعه نهاد کتابخانه‌های عمومی همکاری ویژه‌ای داشته باشند و بنده نیز به همه فرمانداران تذکر داده‌ام و قبلا نیز در این زمینه مکاتباتی با آنها داشته‌ام که به کتابخانه‌های عمومی و مسئله کتاب توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با انتقاد از عدم حضور مدیران کل برخی دستگاه‌ها در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی خاطرنشان کرد: مسئله‌ای که بنده به شدت روی آن حساس هستم و در صورت تکرار با آن برخورد جدی خواهم داشت، بحث شرکت نکردن مدیران کل دستگاه‌ها در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی است.

معاون استاندار مازندران تاکید کرد: همه مدیران دستگاه‌ها باید یا خودشان یا معاون اداره شخصا در جلسات انجمن حضور داشته باشند و از فرستادان مدیران جزء خودداری کنند و چنانچه مدیری نمی‌تواند در جلسه‌ای حضور داشته باشد حتما باید قبل از شروع جلسه با ذکر دلایل با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران هماهنگ کند.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول