اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار پیشین خراسان رضوی:

دیگر قصد مزاحمت برای دولت ندارم / از استانداری استعفا ندادم

خبرگزاری فارس: استاندار پیشین خراسان رضوی با بیان اینکه از استانداری استعفا ندادم، گفت: بنده دیگر قصد مزاحمت برای دولت ندارم و از رسانه‌ها خواهشمندم که شایعه‌پردازی نکنند.

دیگر قصد مزاحمت برای دولت ندارم / از استانداری استعفا ندادم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی استاندار پیشین خراسان‌رضوی صبح امروز در مراسم تودیع خود که در محل سالن صبای صدا و سیمای مشهد مقدس برگزار شد با اشاره به خدمات دولت نهم و دهم اظهار کرد: باید از همه مدیران کل، روسای دستگاه‌های اجرایی، خبرنگاران، رسانه ملی، فرمانداران و شهرداران و ائمه جماعات شهرستان‌های استان پهناور خراسان رضوی به دلیل زحمات آنها در دوره مدیریت 3 سال و دو ماه بنده تشکر کنم چرا که اگر نبود این زحمات امروز شاهد پیشرفت اینچنینی استان خراسان رضوی نمی‌بودیم.

وی ضمن تشکر از مردم شهیدپرور و ولایتمدار خراسان رضوی ادامه داد: استان خراسان رضوی استانی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است چرا که در رأس فرهنگ آن نیز فرهنگ اهل بیت و معارف اهل بیت متبلور شده و از طرفی بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج (ع) نیز در مشهد وجود دارد، خراسان رضوی استانی علمی فرهنگی است چرا که شاهد بودیم در این 3 سال و دو ماه دانشگاه فردوسی، دانشگاه امام رضا (ع) و دانشگاه علوم پزشکی مشهد بین‌المللی شده و رتبه دانشگاه علوم پزشکی مشهد از چهاردهم به رتبه دوم صعود کرد.

استاندار پیش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در استان خراسان رضوی 6 هزار واحد صنعتی و معدنی مشغول به فعالیت هستند و همچنین بیش از 92 درصد صنعت و کشاورزی استان در اختیار بخش خصوصی است.

وی تصریح کرد: کشاورزی خراسان رضوی در سال 7.5 میلیون تن محصولات تولید می‌کند؛ همچنین 80 درصد زعفران دنیا در این استان تولید می‌شود.

صلاحی در ادامه با اشاره به تعامل بسیار خوب بخش صنعت و معدن با استانداری خراسان رضوی یادآور شد: شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت در استان خراسان رضوی به صورت مداوم تشکیل می‌شود و این در حالی است که شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت در تهران تعطیل شده است.

وی به تعامل استانداری این استان با آستان قدس رضوی در دوره مدیریت خود اشاره و اضافه کرد: تعامل بسیار خوبی بین استانداری خراسان رضوی با آستان قدس رضوی در دوره مدیریت بنده وجود داشت بنابراین باید از زحمات و هماهنگی مثال زدنی آستان قدس رضوی با استانداری تشکر کنم.

* دیگر قصد مزاحمت برای دولت ندارم

صلاحی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی شایعات رسانه‌ها در ارتباط با جابه‌جایی وی اظهار کرد: بنده امروز قصد دارم به شایعات پایان دهم؛ از مدتی قبل رسانه‌ها همواره می‌نوشتند که صلاحی از خیابان بهار به خیابان فاطمی می‌رود این در حالی است که من در حد وزارت کشور نیستم همچنان که دیدید از استانداری نیز عذر ما خواسته شد.

وی افزود: بعد از این شایعات نیز مطرح شد که صلاحی به پاستور می‌رود و قصد دارد معاون اول بشود که البته باید امروز بیان کنم بنده دیگر قصد مزاحمت برای دولت را ندارم.

استاندار پیشین خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دیروز نیز دوباره برخی رسانه‌ها نوشتند که صلاحی به سپاه برگشت در حالی که باز هم باید اعلام کنم که بنده قرار نیست به سپاه بازگردم و هیچ پیشنهادی از سوی دولت و هیچ جای دیگری به بنده نشده است و از رسانه‌ها خواستارم که در ارتباط با بنده و جابه‌جایی هیچ مطلبی ننوشته و شایعه‌پردازی نکنند.

صلاحی با تأکید بر اینکه همانند قبل سرباز ولایت فقیه و بسیجی خواهم بود، ادامه داد: مشروعیت هر کاری در نظام جمهوری اسلامی ایران تبعیت از ولایت فقیه است بنابراین بنده نیز همانند قبل به عنوان بسیجی در خدمت ولایت خواهم بود.

استاندار سابق خراسان‌رضوی در خاتمه متذکر شد: اینکه گفتند من استعفا دادم این‌گونه نیست من استعفا را شبهه شرعی می‌دانم ولی در عین حال همواره به آقای احمدی‌نژاد و نجار وزیر کشور می‌گفتم که استان خراسان رضوی شایسته‌تر از بنده را می‌طلبد و بنابراین اگر شایسته‌تر را پیدا کردید جابه‌جا کنید که البته چند هفته پیش نیز این بار را از دوش ما برداشتند.

انتهای پیام/ح10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول