اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه رشته صورت گرفت

برگزاری یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم در جنوب تهران و در سه رشته برگزار شد.

برگزاری یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، این دوره از مسابقات قرآنی در رده‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان شامل رشته های حفظ، قرائت و مفاهیم برگزار شد و در مراسم اختتامیه در مسجد صاحب الزمان (عج) از نفرات برگزیده هر رشته قرآنی با اهداء جوایزی تقدیر به‌عمل آمد.

این گزارش حاکی است، ‌در این دوره از مسابقات نیز از حضور داوران و قاریان مطرح قرآنی در سطح کشور با هدف ارتقای سطح معنوی و قرآنی مسابقات بهره‌گیری شده بود.

گفتنی است، قرآن کتاب حقی است که هیچ باطلی در آن راه ندارد و برای رسیدن به قله سعادت باید به قرآن متمسک باشیم، قرآن از ناحیه رب‌العالمین به ما سپرده شده است و این نامه الهی است که برنامه سعادت ما در آن وجود دارد.

کتاب خدا برای کسانی که آن را حفظ کرده و به آن عمل کنند، بهترین وسیله برای ارتقاء یافتن درجات معنوی است، قرآن ریسمان محکم الهی و صراط مستقیم و مایه نجات و هدایت است. همچنان که پیامبر اکرم (ص) فرمودند که کتاب خدا و عترتم را برای امتم به‌جا گذاشتم که اگر بدان چنگ زنید هرگز بعد از من گمراه نمی‌شوید.

این گزارش حاکی است، برنامه‌ریزی و اجرای مسابقات قرآنی در منطقه در راستای عمل به همین روایات و وصایا و با هدف تشویق نوجوانان به شرکت در این مسابقات برگزار می‌شود و از خداوند متعال درخواست می‌کنیم که این تلاش‌ها و کوشش‌ها را برکت داده و در نامه عمل ما مسئولان ذیربط منظور کند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول