اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ارتباطات مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر خبر داد

اعزام مبلغ به سیستان و بلوچستان در ماه محرم

خبرگزاری فارس: معاون ارتباطات مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر از اعزام مبلغ به استان سیستان و بلوچستان در ماه محرم امسال خبر داد.

اعزام مبلغ به سیستان و بلوچستان در ماه محرم

حجت‌الاسلام محمد صلاح‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهداف مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر اظهار کرد: این مؤسسه در دو فرصت ایام عزاداری محرم و صفر و ماه مبارک رمضان مبلغان خود را به مناطق محروم در سیستان و بلوچستان اعزام می‌کند.

وی ادامه داد: امسال در دهه نخست ماه محرم طلاب حوزه علمیه قم که واجد شرایط باشند، برای تبلیغ به این منطقه اعزام می‌شوند.

معاون ارتباطات مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر با اشاره به شرایط پذیرش طلاب برای این منظور خاطر نشان کرد: این افراد باید در حوزه علمیه اشتغال به تحصیل داشته و سطح یک را به پایان رسانده باشند.

وی گفت: مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر در راستای اهداف خود در برگزاری این دوره‌های تبلیغی تلاش می‌کند تا از فضلای جوان و نخبگان فرهنگی حوزه علمیه قم استفاده کند.

صلاح‌زاده با اشاره به ادامه داشتن اعزام مبلغ به این مناطق در ماه صفر و ایام ماه مبارک رمضان ابراز داشت: این افراد توسط کارشناسان مؤسسه گزینش شده و پس از قبولی در مصاحبه به استان سیستان و بلوچستان اعزام می‌شوند.

وی افزود: اعزام مبلغ به مناطق محروم و مرزی یکی از وظایفی است که مؤسسه ولاء منتظر برای خود در نظر گرفته است.

معاون ارتباطات مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر با اشاره به موقعیت استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: نزدیک بودن به مرز موجب شده تا فعالیت گروه‌های سلفی و وهابی در این مناطق گسترده باشد و مبلغانی که به این مناطق اعزام می‌شوند باید در راستای خنثی کردن این فعالیت‌ها بکوشند.

وی اظهار کرد: مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر پیش از اعزام این مبلغان دوره‌های آموزشی برای آنان برگزار کرده و تلاش می‌کند آنان را با بایدها و نبایدهای تبلیغ دینی و اصول پاسخگویی به شبهات آشنا کند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول