اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

اردبیل مهد معرفت به حضرت سیدالشهداست

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: اردبیل مهد معرفت به حضرت سیدالشهدا و عزای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) ‌است.

اردبیل مهد معرفت به حضرت سیدالشهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده عصر امروز در آیین استقبال از میهمانان و شرکت‌کنندگان دهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در اردبیل اظهار داشت: میزبانی اردبیل در دهمین اجلاس پیرغلامان حسینی در حقیقت نشان و نمودی از عظمت تاریخی این خطه در دلدادگی به حضرت سیدالشهدا است که امیدواریم روز به روز این عشق و ارادت تقویت شده و این دیار به مهد صدور ارزش‌های حسینی و علوی تبدیل شود.

وی با اعلام اینکه در اجلاس پیرغلامان حسینی در اردبیل جلوه‌های زیبایی از این عشق و معرفت به نمایش گذاشته می‌شود، تصریح کرد: در حالی در آستانه ماه محرم قرار گرفتیم که عشق حسینی جای جای این دیار را پر از عطر معنویت و مهربانی کرده است که توسل و تمسک به این حقیقت غیر قابل انکار ما را در دنیا و آخرت سعادتمند می‌کند.

ستوده خاطر نشان کرد: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در سه دهه گذشته کوشیده‌اند تا عظمت معنوی این کشور را معیوب و دارای نقص جلوه دهند اما از این بوستان معرفت گلی زیباتر از سال‌های گذشته می‌روید.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: ما در حالی در سوگ و ماتم حسینی عزاداری می‌کنیم که بشریت امروز تشنه معارف علوی، حسینی و فاطمی است و در الگوگیری از این سیره مبارک بشریت با هم رقابتی عظیم و نزدیک را آغاز کردند.

وی فرصت اجلاس دهم را یک فرصت استثنایی در معرفی توانمندی‌های اردبیل در عرصه معنویت و گرایش به ارزش‌های متعالی یاد کرد و ادامه داد: ما اگر بتوانیم نهایت خلوص و عشق بازی خود را در ساحت امام حسین (ع) در قالب این اجلاس‌ها و همایش‌ها نشان دهیم به یقین در باور و اعتقاد بسیاری از امت‌ها بهترین و شایسته‌ترین تحول را رقم می‌زنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه بیان کرد: در بیداری اسلامی کشورهای آزادیخواه دنیا از این نظام و انقلاب روحیه عاشورایی و کربلایی گرفتند و با ایستادگی در برابر دشمنان و زیاده‌خواهان جهان نشان دادند که ذره‌ای از اهداف و آرمان خود کوتاه نمی‌آیند.

ستوده در ادامه یادآور شد: ما در حالی امروز برای ملت‌های مسلمان پیغام آزادی، حریت و شرف داریم که مولا و مقتدایمان امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) نهایت حرمت و عزت و شرف را به مردم دنیا نشان دادند.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول