اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشهد:

شهرداری با مردم در بهسازی بافت‌ فرسوده آبکوه به نقطه تعادل رسیده است

خبرگزاری فارس: شهردار مشهد گفت: با مردم در بهسازی بافت‌فرسوده آبکوه به نقطه تعادل رسیده‌ایم.

شهرداری با مردم در بهسازی بافت‌ فرسوده آبکوه به نقطه تعادل رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد سید محمد پژمان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده، اظهار کرد: در بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده مسائل امنیتی و اجتماع یکی از جدی‌ترین موارد تداخل در این بافت‌ها است.

وی عنوان کرد: در حال‌ حاضر شهرداری به منظور ارتقای وضعیت شهر در بخش‌های مختلف برای بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده اقدام کرده است که قلعه آبکوه یکی از این موارد است.

پژمان به حساسیت‌هایی که در گذشته در بهسازی و نوسازی بافت فرسوده قلعه آبکوه وجود داشت اشاره کرد و افزود: برای بازسازی این بافت چندین بار آیت‌ا... واعظ‌طبسی تولیت آستان قدس رضوی تاکید کردند که به داد این‌ مکان برسید و ما هم برای بهبود وضعیت آن کمر همت را بستیم.

وی اضافه کرد: بعد از ماه‌ها فعالیت در حال‌حاضر بخش قابل‌توجهی از زمین‌ها تملک شده است.

پژمان افزود: به شهروندان ساکن در قلعه آبکوه اعلام کرده‌ایم که فضاهای عمومی را از ملک‌هایشان آزاد کنند، ما کارهای ساخت‌وساز این فضاها را رایگان برای آنان انجام خواهیم داد و حتی برای ساخت‌وسازشان نیز پروانه رایگان می‌دهیم.

شهردار مشهد با بیان اینکه تاکنون به پیشرفت‌های خوبی در قلعه آبکوه رسیده‌ایم، تاکید‌کرد: در حال‌حاضر برای بهسازی بافت‌فرسوده آبکوه با مردم به نقطه تعادل رسیده‌ایم و هیچ‌گونه برخورد و اصطکاکی هم نداریم.

این مقام مسئول اظهار‌ کرد: اگر گشایشی‌ از نظر مالی داشتیم و حمایت‌ها هم بیشتر می‌شد زودتر از این‌ها پروژه فوق را به انجام می‌رساندیم.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول