اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی خبر داد

تزریق اعتبار ویژه به طرح‌ پزشک خانواده / سهم مازندران 38 میلیارد تومان

خبرگزاری فارس: معاون رفاه اجتماعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه به استان‌هایی که طرح پزشک خانواده را در دست اجرا دارند تزریق ویژه‌ای کردیم، گفت: در همین راستا 38 میلیارد تومان به استان مازندران اختصاص یافت.

تزریق اعتبار ویژه به طرح‌ پزشک خانواده / سهم مازندران 38 میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید عبدالله عمادی صبح امروز در بازدید از اداره کل بیمه سلامت مازندران در رابطه با اجرای طرح پزشک خانواده، اظهار داشت: طرح پزشک خانواده را در سه استان عملیاتی کردیم و مازندران هم جزو استان‌هایی است که این طرح را آغاز کرده است.

این مسئول با بیان اینکه با اجرای این طرح تحول بزرگی در نظام سلامت کشور به وجود می‌آید، بیان داشت:‌ امیدواریم این طرح را به زودی در سایر استان‌ها اجرا کنیم.

وی تصریح کرد:‌ به استان‌هایی که طرح پزشک خانواده را در دست اجرا دارند تزریق ویژه‌ای شده است.

عمادی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه مبلغ تزریق این اعتبار ویژه در مازندران، چقدر بوده است، گفت:‌ از ابتدای مهرماه سال جاری مبلغ 38 میلیارد تومان به مازندران اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه شروع هر کاری ممکن است با مشکل و چالش همراه باشد، ادامه داد:‌ امیدواریم با هماهنگی وزارت بهداشت و استانداری‌ها مشکلات احتمالی بر سر راه اجرای طرح پزشک خانواده را رفع کنیم.

معاون رفاه اجتماعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، خاطرنشان کرد: طرح پزشک خانواده شهری را به روستاها هم تعمیم می‌دهیم.

به گزارش فارس، معاون رفاه اجتماعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، برنامه بازدید از مراکز بهزیستی، بازدید از مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست، بازدید از یکی از مراکز مجری طرح پزشک خانواده، ضیافت شام با بازنشستگان را در برنامه کاری امروز خود دارد.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول