اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی مبارکه:

300 هزار قطعه جوجه‌ریزی در مبارکه انجام شد

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی شهرستان مبارکه گفت: در مهر ماه جاری تعداد 314 هزار و 725 قطعه جوجه‌ریزی در 15 واحد مرغداری انجام شده که در مقایسه با مهرماه سال گذشته 100 درصد افزایش داشته است.

300 هزار قطعه جوجه‌ریزی در مبارکه انجام شد

جهانگیر رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مبارکه اظهار کرد: مرغداری‌هایی که اقدام به جوجه‌ریزی کرده‌اند در روستاهای دهسرخ، نهچیر، اسدآباد، نورآباد، بداغ آباد، بروزاد، حسن‌آباد بیدکان، طالخونچه و لنج واقع شده‌اند.

وی در مورد افزایش 100 درصدی جوجه‌ریزی در مقایسه با مهرماه سال 90 گفت: مهرماه سال گذشته تعداد 157 هزار و 890 قطعه جوجه‌ریزی داشتیم که در مهر ماه امسال مرغداران شهرستان به دلایلی از جمله افزایش مصرف گوشت سفید مرغ توسط مصرف‌کنندگان رو به افزایش جوجه‌ریزی و تولید گوشت سفید آورده‌اند.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان مبارکه گفت: با بالا رفتن مصرف مردم و رو آوردن آنها به مصرف گوشت سفید به ویژه مصرف گوشت مرغ توجه به نیاز مردم این شهرستان در اولویت اول قرار داشته و این امر سبب بالا رفتن میزان جوجه‌ریزی در مرغداری‌های این شهرستان شده است.

وی افزود: شهرستان مبارکه با توجه به اهمیت دامپروری در این شهرستان سعی در برطرف کردن بخشی از مشکلات این بخش هستیم.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول