اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو انجمن جراحی قلب اروپا مطرح کرد

مدرسه قلب رضوی فرصتی برای تبادل تجربیات جراحان دنیا

خبرگزاری فارس: عضو انجمن جراحی قلب اروپا گفت: مدرسه فوق‌تخصصی قلب رضوی فرصت مناسبی برای تبادل تجربیات جراحان قلب اروپایی با جراحان خاورمیانه است.

مدرسه قلب رضوی فرصتی برای تبادل تجربیات جراحان دنیا

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، پیتر کاپیتان، ظهر امروز در حاشیه برگزاری نخستین دوره فوق‌تخصصی آموزش تکنیک‎های پیشرفته جراحی عروق کرونر و آئورت در بیمارستان رضوی مشهد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انجمن جراحان قلب اروپا برنامه‌ریزی‌های برای انتقال دانش و تجربیات جراحان اروپایی به سراسر دنیا دارد که بیمارستان رضوی با ایجاد مدرسه فوق‌تخصصی جراحی قلب در ایران، زمینه و فرصت مناسبی برای حضور ما در ایران فراهم کرده است.

وی افزود: ما به ‌دنبال این هستیم که جراحان سراسر دنیا از آخرین اطلاعات و روش‌های جراحی قلب آگاه باشند.

مدرس مدرسه فوق‌تخصصی جراحی قلب رضوی، برگزاری دوره فوق تخصصی آموزش تکنیک‎های پیشرفته جراحی عروق کرونر و آئورت در بیمارستان رضوی مشهد را خوب توصیف و تصریح کرد: امکانات و شرایط مهیا شده برای این دوره بسیار خوب است و اساتید دوره به راحتی به کار آموزش می‌پردازند.

وی افزود: بیمارستان رضوی با دائر کردن این مدرسه فرصت استثنایی برای انجمن جراحان قلب اروپا جهت انتقال تجربیات با جراحان منطقه خاورمیانه فراهم کرده است و ما با همکاری این بیمارستان در آینده دوره‌های دیگری نیز داریم.

 انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول