اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

دبیر ستاد اقامه نماز در همدان:

آثار برگزیده جشنواره نماز در معرض دید دانش‌آموزان قرار می‌گیرد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: با آغاز دومین جشنواره فرهنگی ـ هنری نماز در همدان آثار برگزیده برای 800 دانش‌آموز همدانی به نمایش گذاشته شد.

آثار برگزیده جشنواره نماز در معرض دید دانش‌آموزان قرار می‌گیرد

سید مرتضی حسنی‌حلم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: دومین جشنواره ملی فرهنگی ـ هنری نماز از امروز در همدان آغاز شده و فردا اختتامیه آن برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: امروز با حضور دانش‌آموزان در تالار معلم برخی از آثار برگزیده ارسال شده به دبیرخانه جشنواره برای دانش‌آموزان به نمایش گذاشته می‌شود.

دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان یادآور شد: امروز آثار برگزیده در دو سانس صبح و بعد از ظهر برای دانش‌آموزان مقطع متوسطه به نمایش درمی‌آید.

به گفته وی، در این جشنواره 800 نفر از دانش‌آموزان مقاطع متوسطه حضور می‌یابند تا از نقش هنر در ترویج و گسترش نماز در جامعه آگاه شوند.

حسنی‌حلم خاطرنشان کرد: در اختتامیه جشنواره که فردا برگزار می‌شود، رئیس سازمان سینمایی کشور نیز حضور می‌یابد و با حضور مسئولان استان و شهرستان همدان از برگزیدگان بخش‌های مختلف تقدیر می‌شود.

وی درپایان یادآور شد: در دومین جشنواره فرهنگی ـ هنری نماز 551 اثر در زمینه پویانمایی، خاطره‌گویی، فیلم کوتاه و داستان کوتاه به دبیرخانه دومین جشنواره ملی نماز در استان همدان ارسال شده است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول