اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گلپایگان:

اصناف در برقراری نظم و امنیت سهیم هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: اصناف در برقراری نظم و امنیت در جامعه سهیم هستند.

اصناف در برقراری نظم و امنیت سهیم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، محمدعلی یوسلیانی پیش ‌از ظهر امروز در همایش پلیس - امنیت و اصناف که در محل ستاد فرماندهی انتظامی گلپایگان برگزار شده بود، اظهار کرد: شهرستان گلپایگان یکی از شهرستان‌های امن استان اصفهان است و با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته از امنیت نسبی مطلوبی برخوردار است.

وی هدف از تشکیل همایش پلیس ـ امنیت و اصناف را برقراری تعامل سازنده بین پلیس و اصناف بیان کرد و گفت: در آینده نزدیک همایش استانی پلیس افتخاری در گلپایگان برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی گلپایگان با تاکید بر اینکه باید همگام با پیشرفت و توسعه اقتصادی و اجتماعی امنیت هم رشد کند، تصریح کرد: قشر اصناف از مؤثرترین و تأثیرگذارترین اقشار جامعه در بحث امنیت هستند و هر یک از صنوف باید به شهروندی تأثیرگذار در جامعه تبدیل شوند.

وی با بیان اینکه دشمن فضای خانواده‌ها را هدف قرار داده است، گفت: نیاز اصلی جامعه ما آگاهی و بصیرت است و در شرایط فعلی باید همه با آگاهی و بینش و بصیرت توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

یوسلیانی اظهار کرد: صنوفی مانند مشاوران املاک باید دقت بیشتری در اجاره منازل به افراد غیربومی داشته باشند تا امنیت یک کوچه و محله برهم نریزد.

وی همچنین به اصناف طلافروش اشاره کرد و گفت: باید این صنف ساعت بازگشایی و تعطیلی مشخصی داشته باشند تا افراد سودجو و فرصت‌طلب نتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

فرمانده انتظامی گلپایگان با بیان اینکه صنوفی مانند پوشاک باید به نحوه به نمایش گذاشتن لباس‌ها توجه بیشتری داشته باشند، بیان کرد: نحوه به نمایش گذاشتن برخی از لباس‌ها با شئونات جامعه اسلامی هماهنگ نیست و باید توجه بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه شیوه‌های کلاهبرداری تغییر کرده است، افزود: باید بانک‌ها و مراکز مالی به سیستم حفاظتی مجهز باشند و در مواقع اضطراری با پلیس 110 تماس حاصل کنند.

یوسلیانی با بیان اینکه هر یک از صنوف در برقراری نظم و امنیت سهیم هستند، تاکید کرد: آموزش تأثیر بسزایی در برقراری نظم و امنیت دارد و امیدواریم هر یک از شما بتواند آموزش‌های ارائه شده در این همایش را به خانواده خود ارائه دهد.

به گزارش فارس، در این همایش بیش از 150 نفر از صنوف مختلف مانند آرایشگرها، طلافروشی‌ها، تالارها و چایخانه‌های سنتی و پوشاک حضور داشتند. 

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول