اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیله‌سوار:

تسهیلات مسکن روستایی به روستاییان بیله‌سوار پرداخت می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: تسهیلات مسکن روستایی به روستاییان این شهرستان پرداخت می‌شود.

تسهیلات مسکن روستایی به روستاییان بیله‌سوار پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی فرمانداری بیله‌سوار، رسول زیبانژاد در جلسه جذب سهمیه تسهیلات مسکن روستایی اظهار داشت: روستاییان برای بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی 125 میلیون ریال تسهیلات با بهره پنج درصد دریافت می‌کنند.

وی سهمیه مسکن روستایی این شهرستان را 703 فقره ذکر کرد و از مدیران بانک‌های عامل این شهرستان خواست تا 10 آذر نسبت به عقد افراد معرفی شده اقدام کنند.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار با اشاره به اینکه دولت در پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی بیشترین همت را از خود نشان داده، گفت: پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی به صورت زنجیره‌ای نیز جدیدترین شیوه‌ای است که دولت به کار گرفته که امیدواریم به زودی این طرح در بیله‌سوار نیز اجرایی شود.

زیبانژاد یادآور شد: مبلغی که دولت برای مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی در نظر گرفته نیز مبلغ مناسبی است تا از این طریق روستاییان به مقاوم‌سازی مسکن‌های خود اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه با اعلام آمادگی بانک‌های عامل شهرستان در پرداخت تسهیلات مسکن روستایی قرار شد بخشداران و دهیاران تابعه نسبت به جذب مابقی سهمیه تسهیلات شهرستان اقدام کنند.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول