اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار زنجان خبر داد

آمادگی شهر شور و شعور حسینی برای برگزاری ایام سوگواری محرم

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی شهردار زنجان با اشاره به آمادگی شهر زنجان برای برپایی مراسم عزاداری سیدالشهدا گفت: همزمان با سوگواری ماه محرم ایستگاه‌های صلواتی و چادرهای پزشکی در شهر زنجان راه‌اندازی می‌شود.

آمادگی شهر شور و شعور حسینی برای برگزاری ایام سوگواری محرم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی محمدی ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برای ماه محرم اظهار داشت: در آستانه ماه محرم شهرداری زنجان اقدام به فضاسازی سطح شهر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه همه آذین‌بندی‌های شهر زنجان به سرعت جمع‌آوری می‌شود، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پرچم‌های سیاه در نقاط مشخص شده، نصب می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار زنجان با اشاره به همکاری شهرداری زنجان با دستگاه‌های مختلف شهرستان زنجان اضافه کرد: در ایام ماه محرم به ویژه در روزهای عزاداری ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه به منظور نظافت شهر نیز برنامه‌ریزی‌های لازم توسط شهرداری زنجان انجام شده است، ادامه داد: نیروهای لازم برای نظافت شهر پیش‌بینی شده است.

محمدی با اشاره به اینکه شهرداری زنجان در زمینه تامین ایمنی در سطح شهر و ذبح قربانی با دستگاه‌های مرتبط همکاری می‌کند، ادامه داد: در زمینه نصب بنر و داربست دستگاه‌ها بدون هماهنگی شهرداری عمل نکنند تا چهره شهر با بی‌برنامگی نصب بنر و داربست نامناسب دیده نشود.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان نیز در ادامه جلسه از آغاز برنامه‌های حسینیه اعظم در 24 آبان ماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مختلف از ماه‌های گذشته صورت گرفته است.

جواد غم‌پرور با بیان اینکه سال گذشته حدود 400 میهمان از سایر استان‌ها به حسینیه اعظم زنجان آمده بودند، خاطرنشان کرد: حدود یک هزار و 200 نفر انتظامات برای روز هشتم محرم در نظر گرفته شده است که 600 نفر از آنها زن و 600 نفر مرد هستند.

وی به راه‌اندازی چادرهای کادر پزشکی در امامزاده سید ابراهیم و مساجد موجود در مسیر عزاداری اشاره کرد و یادآور شد: اگر مشکلی در طول عزاداری برای کسی پیش‌ آمد این کادر در دسترس هستند.

رئیس هیئت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه انجمن‌های خیریه نباید برای جمع‌آوری کمک در روز هشتم محرم در مکان‌های مختلف چادر بزنند، ادامه داد: باید تنها دغدغه مردم عزاداری باشد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول