اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان:

افزایش سرانه فضای مطالعه مهم‌ترین دغدغه مدیران ارشد لرستان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: افزایش میزان سرانه فضای مطالعه مهم‌ترین دغدغه فرهنگی مدیران ارشد استان است.

افزایش سرانه فضای مطالعه مهم‌ترین دغدغه مدیران ارشد لرستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، تیمور احمدوند عصر امروز در جریان بازدید فرماندار خرم‌آباد از پروژه‌های در دست ساخت کتابخانه‌های عمومی این شهرستان گفت: فضای کتابخانه‌ای موجود در استان جواب‌گوی قشر کتابخوان هم استانی نیست و بی‌شک با توجه به نگاه فرهنگی دولت و مسئولان استان شتاب ساخت پروژه‌های در دست ساخت دوچندان می‌شود.

وی در ادامه دغدغه و نگاه فرهنگی مسئولان شهر و استان را فرصتی مناسب جهت جلب توجه دیگر مسئولان شهر و استان نسبت به مسایل کتابخانه‌ها دانست و گفت: همین نگاه نیک فرهنگی این عزیزان موجب شده تا بسیاری از گیر و گرفتاری‌های اداری پیش پا افتاده در حوزه کتاب و کتابخوانی به راحتی برطرف شود، به طوریکه تکمیل کتابخانه مرکزی و کتابخانه عمومی زیباکنار در اولویت برنامه‌های کاری دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.

احمدوند امکانات پیش‌بینی شده در کتابخانه مرکزی خرم‌آباد را بسیار مناسب و متناسب با نیاز شهروندان ارزیابی کرد و گفت: با توجه به موقعیت غیر ترافیکی این پروژه سالن شیک و شکیل آمفی‌تئاتر با ظرفیت بالغ بر 300 نفر آن می‌تواند پذیرای برگزاری بسیاری از همایش‌ها و کنفرانس‌های دیگر ادارات و نهادها باشد که البته وجود دو سالن مطالعه جداگانه برای خانم‌ها و آقایان در کنارسالن مطالعه کتب مرجع و سالن نشریات الکترونیکی و اینترنت این فضا را به یک فضای آرام علمی تبدیل می‌کند.

وی در ادامه به 20 آبان ماه آغاز هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: این هفته فرصتی برای توجه بیشتر اذهان عمومی به ویژه خیران به سمت کار پرخیر و برکت کتابخانه‌سازی است که امیدواریم خیران خوش نیت هم‌استانی دوشادوش فرماندار و شهردار مرکز استان در جهت حل موانع و مشکلات فرا روی جامعه اهل کتاب گام‌های مهمی بردارند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول