اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات خبر داد

حضور 600 میهمان در جشنواره طلای سرخ

خبرگزاری فارس: فرماندار قاینات از برگزاری جشنواره طلای سرخ در این شهرستان خبر داد و گفت: در این جشنواره 600 میهمان کشوری و استانی حضور دارند.

حضور 600 میهمان در جشنواره طلای سرخ

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان قاینات، حسین شرافتی راد تبیین جایگاه ویژه زعفران در تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با رویکرد اقتصاد مقاومتی را از اهداف برگزاری جشنواره عنوان کرد.

وی اظهار کرد: این جشنواره به میزبانی شهرستان قاینات در تاریخ 23 آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

فرماندار قاینات تصریح کرد: با اشاره به اینکه جشنواره با همکاری استانداری، سازمان جهاد کشاورزی استان، شورای ملی زعفران، سازمان صنعت معدن و تجارت و دستگاه‌های اجرایی شهرستان به ویژه مدیریت جهاد کشاورزی و مشارکت مردم سخت‌کوش و ولایتمدار قاینات با هدف تبیین جایگاه زعفران برگزار می‌شود.

* نواختن زنگ زعفران در مدارس شهرستان قاینات

شرافتی راد افزود: برنامه‌های جانبی در کنار جشنواره از قبیل برپایی نمایشگاه عکس، نمایشگاه توانمندی‌های شهرستان، عرضه محصولات و سوغات سنتی، اجرای جنگ شادی، حرکت کاروان‌های شادی، بازدید از مزارع زعفران، نواختن زنگ زعفران و برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار می‌شود.

وی با اعلام این خبر که 5 هزار و 400 هکتار از اراضی شهرستان قاینات با تولید 19 تن زعفران خشک در اقتصاد مردم نقش موثری دارد، یادآور شد: نام زعفران با نام قاینات عجین شده است و در همه جا زعفران با کیفیت را با نام قاینات می‌شناسند.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول