اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام سازمان دهیاری‌های کشور:

26 هزار دهیاری در کشور وجود دارد

خبرگزاری فارس: قائم مقام سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور گفت: در حال حاضر 26 هزار دهیار و 1200 شهر در کشور وجود دارد.

26 هزار دهیاری در کشور وجود دارد

به گزارش خبرگزای فارس از بروجرد غلامحسین تابش‌فر ظهر پنجشنبه در جلسه توسعه عمران شهری که در فرمانداری بروجرد برگزار شد، افزود: بودجه شهرداری به کمک دولت 14 هزار و 600 میلیون تومان است و در این زمینه شش میلیارد تومان کمبود وجود دارد.

تابش‌فر با بیان اینکه شهرداری و دهیاری‌ها در کشور کاری جز خدمت‌رسانی انجام نمی‌دهند، اضافه کرد: شهرداری‌ها را دیگر نمی‌توان به صورت سنتی اداره کرد چرا که نیازمندی‌های شهر افزایش یافته و نگاه مردم به شهرداری عوض شده است.

وی تصریح کرد: برخی از استان‌ها در کشور در شرایط بسیار خوبی مسائل عمرانی را انجام می‌دهند و در این زمینه جذب و مشارکت سرمایه‌گذار بسیار حائز اهمیت است.

قائم مقام سازمان دهیاری‌های و شهرداری‌های کشور اظهار داشت: برخی از روستاها که اکنون توسعه فراوانی دارند سرمایه‌گذاران را خوب جذب کردند و در این راستا موفقیت‌هایی را کسب کرده‌اند.

در ادامه این جلسه معاون پشتیبانی سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور گفت: باید از سرمایه‌گذاری در شهرها به خوبی استفاده شود و برای خارج شدن از این بحران باید به دنبال جذب سرمایه‌گذار باشیم.

منوچهر فراغی یادآور شد در سال 85 زلزله‌ای در بروجرد رخ داد که بر اثر آن 27 هزار و 500 واحد آسیب دید و اکثر زیرساخت‌ها خراب شده‌اند.

وی متذکر شد: در شهرستان بروجرد بافت‌های فرسوده‌ای وجود دارد که باید در این زمینه رسیدگی‌های لازم صورت گیرد و همه مربوط به سازمان میراث فرهنگی نیست.

فراغی خاطرنشان کرد: ظرف 10 روز آینده سه کمک مالی به استان لرستان صورت خواهد گرفت که به بروجرد نیز کمک خواهد شد.

وی اضافه کرد: در برخی از استان‌های کشور کمیته توسعه شهری شکل گرفته است و باید این کمیته در استان لرستان یا در شهرستان شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار فارس از بروجرد در جلسه توسعه عمران شهری قائم مقام سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور، مدیر کل تامین اجتماعی استان لرستان و برخی از مدیران اداره کل استان لرستان و شهرستان بروجرد حضور داشتند.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول