اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی ماه‌ آینده

4 پروژه جدید عمرانی در اراک آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی از آغاز عملیات چهار پروژه عمرانی ظرف ماه‌ آینده در اراک خبر داد.

4 پروژه جدید عمرانی در اراک آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد در مراسم کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی شهرداری اراک اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که قطار توسعه و سازندگی شهرداری اراک بعد از وقفه‌ای کوتاه مدت مجددا به حرکت درآمده است و امروز شاهد کلنگ‌زنی چهار پروژه عمرانی در شهر هستیم.

وی تصریح کرد: در شرایطی که انتظار می‌رفت پروژه‌های عمرانی به دلیل نبود اعتبار در کشور متوقف شوند اما می‌بینیم شهرداری اراک کمر همت را بسته و با طراحی مدل‌های جدید درآمدزایی اجرای چهار پروژه عمرانی را آغاز کرده است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه با اجرای این پروژه‌ها شاهد دگرگونی عمیق در اراک خواهیم بود ادامه داد: اجرای این پروژه‌ها می‌تواند تحولات گسترده‌ای در شهر به وجود آورده و امید به عمران و آبادانی را در دل مردم اراک زنده کند.

شعبانی‌فرد با اشاره به آماده بودن چندین پروژه عمرانی در استان گفت: در حال حاضر چندین پروژه عمرانی در زمینه‌های راه، ساختمان، صنعت و کشاورزی در استان آماده بهره‌برداری است که در آینده‌ای نزدیک با حضور رئیس جمهور افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز عملیات چهار پروژه عمرانی ظرف ماه‌ آینده در اراک خبر داد و اظهار داشت: پروژه روگذر جاده فراهان، پروژه پل ولی‌آباد، کمربندی جنوبی، نصب پل در منطقه آرامستان و زیرگذر در بازار قدیمی شهر اراک پروژه‌های جدیدی است که در شهرداری مطرح و به زودی به مناقصه گذاشته خواهند شد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول