اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دی ماه سال جاری

ورزشکاران قمی به مسابقات فوتو والی قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: ورزشکاران قمی دی ماه امسال برای نخستین بار به پیکارهای فوتو والی قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

ورزشکاران قمی به مسابقات فوتو والی قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که نزدیک به 15 رشته ورزشی زیرمجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم هستند و تلاش این هیئت رسیدن به توسعه و گسترش ورزش همگانی و تقویت بخش قهرمانی ورزش استان قم است، رشته فوتو والی نیز به جمع این رشته‌ها پیوست.

این در حالی است که بسیاری از رشته‌ها و انجمن‌های زیرمجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی در قم دارای سابقه و پیشینه زیاد و موفقی هستند و هیئت قم تلاش کرده است ضمن حفظ جایگاه این رشته‌ها در راستای موفقیت‌های بیشتر آنها گام بردارد، به خصوص اینکه یک رشته دیگر نیز به این هیئت اضافه شده است.

نگاهی به موقعیت برخی رشته‌های زیر مجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم نشان می‌دهد که در حال حاضر در رشته بیس‌بال، قم در مقایسه با بسیاری از استان‌های بزرگ و با سابقه، تیم برتر کشور بوده و دارای توانمندی‌های زیادی است و در دارت و سپک تاکرا سابقه خوبی دارد.

یکی از رشته‌ها دراگون‌بت است که در قم نیازمند زیرساخت‌های مناسب است و رشته دیگر ورزش‌های هوایی است که به لحاظ موقعیت قم شرایط فعالیت در آن در حال حاضر موجود نیست و اکنون نیز رشته فوتو والی در این هیئت فعالیت خواهد کرد.

در حالی که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان نخستین دوره مسابقات فوتو والی قهرمانی کشور دی ماه امسال با حضور تیم‌هایی از حدود نیمی از استان‌های سراسر کشور در جنوب ایران برگزار می‌شود، تیم فوتو والی قم نیز به این مسابقات می‌رود.

به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان و کمیته فوتو والی این استان، نخستین دوره مسابقات فوتو والی قهرمانی کشور با حضور 16 تیم از استان‌های مختلف در نیمه اول دی ماه سال جاری به میزبانی بندرعباس برگزار خواهد شد.

این در حالی است که تاکنون دو دوره مسابقات آزاد فوتو والی در کشور برگزار شده و تا پیش از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، یک دوره مسابقات آزاد دیگر برگزار می‌شود و یک دوره کلاس داوری برگزار خواهد شد تا انجمن فوتو والی کشورمان برای این رقابت‌ها با کمبود داور مواجه نشود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول