اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دسته اول ووشو کشور

ووشوکاران قم به مصاف هیئت خوزستان می‌روند

خبرگزاری فارس: ووشوکاران قمی در یک قدمی صدرنشین رقابت‌های لیگ دسته اول ووشو مردان کشور این هفته به مصاف هیئت خوزستان می‌روند تا بخت خود را برای صدرنشینی بیازمایند.

ووشوکاران قم به مصاف هیئت خوزستان می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بعد از اینکه هفته‌های سوم و چهارم از پیکارهای دور رفت لیگ دسته اول ووشو مردان باشگاه‌های کشور با درخشش ووشوکاران خوب و توانمند قمی و کسب دو پیروزی و صعود خیره‌کننده این تیم همراه بود، هیئت ووشو استان قم در هفته پنجم برابر هیئت خوزستان دیداری حساس برگزار می‌کند.

مسابقات این هفته در سالن فدراسیون ووشو برگزار می‌شود و نکته قابل توجه عملکرد قابل قبول ووشوکاران شایسته قمی در مسابقات این فصل لیگ دسته اول ووشو مردان باشگاه‌های کشور این است که تیم هیئت قم کاملا بومی بوده و از استعدادهای ناب ووشو استان قم برخوردار است.

هفته‌های پنجم و ششم از دور رفت مسابقات لیگ دسته اول ووشو مردان باشگاه‌های کشور با رقابت 9 تیم مدعی صعود به لیگ برتر در سالن آکادمی ووشو برگزار می‌شود و هیئت قم با امید به برتری مقابل هیئت خوزستان و رسیدن به مکان اول گروه اول تلاش می‌کند.

تیم هیئت ووشو قم بعد از کسب یک باخت در هفته نخست در هفته‌های سوم و چهارم تیم موفقی بود. ووشوکاران تیم هیئت ووشوی قم در هفته سوم مقابل تیم هیئت ووشو استان خراسان رضوی به میدان رفتند که این مسابقه با برتری هفت بر پنج به سود تیم قم پایان یافت.

تیم قم در هفته چهارم رقابت‌ها با تیم هیئت ووشو استان ایلام روبه‌رو شد و در حالی که مبارزات هفته چهارم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود، این تیم با حساب هشت بر سه بر تیم هیئت ایلام غلبه کرد.

تیم هیئت ووشو استان قم در پایان پیکارهای هفته‌های سوم و چهارم با کسب شش امتیاز خود را از انتهای جدول رده‌بندی به مکان سوم و یک قدمی صدرنشین رساند.

اگر ووشوکاران قمی بتوانند امروز مقابل تیم هیئت خوزستان به برتری برسند، با جبران فاصله خود با تیم‌های اول و دوم به صدر جدول رده‌بندی لیگ دسته اول می‌روند و شانس خود را برای صعود به نیمه نهایی افزایش می‌دهند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول