اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی ایران:

قانون‌مداری پادزهر بی‌اعتمادی مردم است / مرجعی برای رسیدگی به تخطی از قانون تعیین شود

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران گفت: غلبه بر بی‌اعتمادی‌های فعالان اقتصادی در جریان‌های اخیر بازار ارز ایران به حاکم شدن قانون‌مداری نیاز دارد.

قانون‌مداری پادزهر بی‌اعتمادی مردم است / مرجعی برای رسیدگی به تخطی از قانون تعیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد نهاوندیان ظهر امروز در نشست مشترک نمایندگان کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی با هیئت‌ رئیسه اتاق بازرگانی ایران و هیئت نمایندگان اتاق اصفهان با اشاره به تلاطم‌های بازار ارز کشور اظهار کرد: در شرایط فعلی تلاطم‌های بازار ارز و همه‌گیر شدن امواج آن لطمه‌هایی به اعتماد ملت وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه غلبه بر بی‌اعتمادی‌های فعالان اقتصادی در جریان‌های اخیر بازار ارز ایران به حاکم شدن قانون‌مداری نیاز دارد، ادامه داد: پادزهر بی‌اعتمادی اخیر قانون‌مداری به صورتی باشد که فعالان اقتصادی توسط قانون از این بی‌اعتمادی رهایی پیدا کنند و در سایه قانون، فعالیت‌های خود را انجام دهند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی تنها تولید قانون را از نمایندگان مجلس متوقع نیستیم، تصریح کرد: در حال حاضر  انتظار می‌رود که نمایندگان مجلس بر قانون‌های مصوب شده در سال‌های گذشته نظارت داشته باشند.

وی با بیان اینکه نباید قوانینی که با سختی مورد تصویب قرار می‌گیرند با بی‌توجهی مورد تخریب قرار گیرند، افزود: نباید زمانی که فعالان اقتصادی میلیارد‌ها تومان از سرمایه خود را در راه تولید مصرف می‌کنند، با آبروی آنها بازی شود و سرمایه‌های این افراد مورد اتلاف قرار بگیرد.

نهاوندیان تاکید کرد: همچنین زمانی که قانونی مورد تصویب قرار می‌گیرد باید مراتب آن نیز در نظر گرفته شود تا در زمان ابلاغ زمانی که از آن تخطی شد مرجعی برای رسیدگی به این قانون باشد.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول